سالگرد پیروزی مقاومت لبنان؛

آزادسازی اراضی لبنان در جنگ 33 روزه، مقدمه آزادسازی سرزمین فلسطین است

چهارشنبه 21 تير 1402 - 14:22

یک استاد دانشگاه لبنان با بیان این که آزادی سازی اراضی لبنان مقدمه آزادسازی فلسطین است، گفت: صحبت از جنگ ژوییه ما را به 17 سال پیش در همین تاریخ می برد، هیچ چیز نمی تواند این تاریخ شکوهمند را بزداید و هیچ کس نمی تواند آن را تحریف کند.

العالم - لبنان

دکتر نزیهه صالح، استاد دانشگاه لبنان با شرکت در برنامه "صباح جدید" شبکه خبری العالم به مناسبت سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ژوییه 2006 اظهار داشت: این نیروی شریف و بزرگی که این پیروزی بزرگ در جنگ ژوییه را به عنوان نخستین پیروزی در تاریخ مبارزات عرب و رژیم صهیونیستی رقم زد، از تاکتیک ها و توانمندی های بالایی برخوردار بود که توانست چنین پیروزی را به دست آورد.

این استاد دانشگاه لبنان خاطرنشان کرد که پیروزی در جنگ ژوییه و آزادسازی اراضی لبنان، مقدمه و یک گام از سلسله مبارزات پیگیر و پیوسته برای آزادسازی سرزمین فلسطین است.

وی تصریح کرد که جنگ ژوییه و پایداری رزمندگان مقاومت در برابر اشغالگران به جهانیان از جمله عرب ها و مسلمانان ثابت کرد که می توانند در برابر این غده سرطانی – چنانکه امام خمینی راحل توصیف کرده اند – بایستند.

شایان ذکر است که جنگ 33 روزه نقطه عطف تابناکی در تاریخ مقاومت اسلامی است که می تواند پایه و نقطه آغاز پیروزی های بعدی در همه مبارزات باشد و محور مقاومت می تواند با تکیه بر این نقطه آغاز، پیروزی های پی در پی کسب کند.

پربیننده ترین خبرها