شکست امنیتی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

شکست امنیتی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان
يکشنبه 25 تير 1402 - 18:39

پس از آنکه جوانان لبنانی، هفته گذشته، موفق شدند چند دوربین پایشی ارتش رژیم صهیونیستی را در مرزها از کار بیندازند، رسانه‌های صهیونیستی، امروز، فاش کردند که ارتش این رژیم بعد از گذشت 5 ساعت از این اقدام مطلع شده است.

العالم - لبنان

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بعد از برچیده شدن دوربین‌هایش در مرزها توسط جوانان لبنانی به مدت چند ساعت از این مسئله بی‌خبر بوده است.

گروهی از جوانان لبنانی، اواخر هفته گذشته، موفق شده بودند دوربین‌های پایشی‌ای را که ارتش رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی و لبنان نصب کرده بود، برچینند و آن‌ها را با خود به خاک لبنان ببرند.

وبگاه «قدس» بعدازظهر امروز به نقل از یدیعوت آحارانوت گزارش داد به‌رغم آنکه ارتش رژیم صهیونیستی در دیوار مرزی چند ابزار امنیتی نصب کرده بود، اما بعد از گذشت ۵ ساعت گزارش از جا کنده شدن دوربین‌ها را دریافت کرده است.

طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی پس از آنکه از این مسئله مطلع شده مساحت گسترده‌‌ای را از بیم نفوذ رزمندگان حزب‌الله بست.

این روزنامه صهیونیستی همچنین اشاره کرد که برخی از رؤسای برخی از شهرک‌های مجاور مرز لبنان از این مسئله خشمگین شدند و ارتش را به شکست در رصد تحرکات نیروهای حزب‌الله متهم کردند.

پیشتر، «یوسی یهشوع» خبرنگار نظامی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» به دنبال این اقدام با کنایه خطاب به ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود: «خواهیم دید که ارتش وقتی که از خواب بیدار می‌شود، چه کار می‌کند.»

به گزارش فارس، «علی شعیب» خبرنگار شبکه «المنار» در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر به این اقدام واکنش نشان داده بود و نوشته بود که دوربین‌ها حریم خصوصی مردم لبنان را نقض می‌کردند.

پربیننده ترین خبرها