گزارش العالم از موزه اسناد مالکیت فلسطینیان بر زمین هایشان پیش از اشغالگری

گزارش العالم از موزه اسناد مالکیت فلسطینیان بر زمین هایشان پیش از اشغالگری
پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 - 20:09

فلسطینیان با توجه به تلاش اشغالگران برای هدف قرار دادن آرمان های آ‌نان و از بین بردن هویت و میراث و ربودن تاریخ فلسطین، برای حفظ میراث و هویت خود می جنگند به گونه ای که این امر اکنون به نوعی مقاومت در برابر اشغالگران تبدیل شده است.

العالم - فلسطین

به گزارش خبرنگار العالم در ترکیه،‌ موزه فلسطین در استانبول، همه جزئیات را در خود دارد و گویای تاریخ مردمی است که از قدیم الایام در سرزمین کنعان زندگی می کردند. راهروهای مختلف موزه شامل اسناد مالکیت زمین پیش از اشغال، لباس های سنتی و ابزارهایی است که فلسطینی ها در کشاورزی و امور زندگی خود از آن استفاده می کردند، جزئیاتی که هویت و تاریخ فلسطینیان را نشان می دهد.

موزه اسناد فلسطیناین موزه که توسط فعالان فلسطینی و فعالان همبستگی با ملت فلسطین افتتاح شد، تبدیل به مقصدی برای کسانی شده است که می خواهند به تاریخ فلسطین نزدیک شوند و با میراث، هویت، مراحل مبارزه و ایستادگی مردم فلسطین در برابر نقشه های اشغالگران آشنا شوند.

تلاش‌های فلسطینی‌ها برای حفظ میراث و هویت و زنده نگاه داشتن سرزمین فلسطین با لباس‌ها، داستان‌ها و تاریخ خود در سراسر جهان، به نوعی به مقاومت علیه اشغالگران تبدیل شده است.

پربیننده ترین خبرها