تداوم بحران سیاسی در رژیم صهیونیستیِ؛

گزارش العالم از تصمیم صدها پزشک صهیونیست برای مهاجرت از سرزمین های اشغالی

گزارش العالم از تصمیم صدها پزشک صهیونیست برای مهاجرت از سرزمین های اشغالی
پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 - 22:16

 رادیو "کان" اسرائیل گزارش داده که 500 پزشک با تخصص های مختلف قصد ترک "اسرائیل" را دارند، اقدامی که ممکن است این رژیم را با یک بحران بهداشتی بسیار جدی مواجه کند.

العالم فلسطین اشغالی

فارس صرفندی خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گزارش داد: بحران سیاسی به بخش پزشکی رژیم اشغالگر رسیده و این واقعه ای بسیار جدی است. 500 پزشک اسرائیلی در نتیجه ماهها بحران سیاسی ناشی از اصلاحات قضائی که کابینه نتانیاهو در صدد تصویب آن است، در فکر مهاجرت از این رژیم هستند.

مهاجرت پزشکانشبکه رسمی رادیو و تلویزیون اسرائیل این خبر را اعلام کرده درهمین حال وزارت بهداشت این رژیم نیز هشدار داده که در صورت عملی شدن مهاجرت این تعداد از پزشکان یا حتی کمتر از آن، این واقعه به شدت خطرناک خواهد بود و بخش بهداشت را با بحران مواجه خواهد کرد.

پزشکانی که به فکر مهاجرت هستند دارای تخصص های مختلف هستند، این واقعه بحران در رژیم صهیونیستی را پیچیده تر خواهد کرد.

در صورت عملی شدن تصمیم پزشکان اسراییلی، اگر سندیکاها و اتحادیه های کارگری نیز تصمیم به پیوستن به جریان های جاری بگیرند، وضعیت پیچیده تر می شود. به ویژه که هم اکنون برخی ها رسماً تهدید به اعتصاب کرده اند.

درگیری های داخلی به دنبال تصویب لایحه تغییرات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی در کنست همچنان ادامه دارد به طوری که به تهدیدی برای فروپاشی این رژیم تبدیل شده است.

پربیننده ترین خبرها