جهاد اسلامی: نبرد «وحدت میدانها» قدرت سرایا القدس را به نمایش گذاشت

جهاد اسلامی: نبرد «وحدت میدانها» قدرت سرایا القدس را به نمایش گذاشت
شنبه 14 مرداد 1402 - 16:06

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت سالروز نبرد «وحدت میدانها» بیانیه ای منتشر و تاکید کرد که این نبرد، قدرت گردان های سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) و مقاومت را در هدف قرار دادن عمق سرزمین های اشغالی به نمایش گذاشت.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش «فلسطین الیوم»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه افزود: امروز مصادف با اولین سالروز نبرد«وحدت میدان ها» است که گردان های سرایا القدس در پاسخ به عملیات ترور رهبران فلسطینی و آغاز تجاوز به ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی وارد این نبرد شدند.

در این بیانیه آمده است: نبرد «وحدت میدان ها» دستاورد و ‌تحولی مهم در مدیریت درگیری ها و تثبیت معادله بازدارندگی در مقابله با دشمن صهیونیستی را محقق کرد؛ دشمنی که گمان می کرد می تواند عملیات تروریستی در مسجدالاقصی و کرانه باختری انجام دهد و رهبران مقاومت را ترور کند بدون اینکه بهای آن را بپردازد.

جنبش جهاد اسلامی اضافه کرد که نبرد «وحدت میدان ها» قدرت سرایا القدس و مقاومت در هدف قرار دادن عمق سرزمین های اشغالی را نشان داد و ثابت کرد که دشمن باید به خاطر حماقت و تروریسم فاشیستی علیه ملت فلسطین بهای سنگینی پرداخت کند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: رزمندگان سرایا القدس به مدت ۵۵ ساعت شهرک های صهیونیستی را هدف حملات موشکی ‌و راکتی قرار دادند و این امر شوک و غافلگیری بی سابقه برای دشمن صهیونیستی ایجاد کرد.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که سرایا القدس در این نبرد از وحدت و یکپارچگی میدان های مقاومت در کرانه باختری، غزه و دیگر سرزمین های اشغالی محافظت کرد.

این بیانیه افزود: نبرد «وحدت میدان ها» تلاش رژیم صهیونیستی برای تقویت اعتماد صهیونیست ها به رهبران سیاسی و نظامی این رژیم را با شکست مواجه کرد؛ رژیمی که وارد انتخابات پیاپی شد اما نتوانست چهره رهبران تروریسم خود را ترمیم کند.

بر اساس این گزارش، یک سال پیش رژیم صهیونیستی در یک عملیات تعدادی از رهبران جنبش جهاد اسلامی را ترور کرد که نیروهای مقاومت در پاسخ به این جنایت، شهرک های صهیونیستی را هدف حملات موشکی و راکتی قرار دادند و این نبرد را «وحدت میدان ها» نام گذاری کردند.

پربیننده ترین خبرها