هجوم نیروهای امنیتی تشگیلات خودگردان به بیمارستان ابن سینا برای دستگیری مجروح فلسطینی+ ویدیو

هجوم نیروهای امنیتی تشگیلات خودگردان به بیمارستان ابن سینا برای دستگیری مجروح فلسطینی+ ویدیو
يکشنبه 15 مرداد 1402 - 18:13

نیروهای امنیتی تشگیلات خودگردان فلسطین امروز (یکشنبه) بیمارستان ابن سینا در جنین را تحت محاصره در آوردند.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

منابع فلسطینی از هجوم و تحرکات دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان برای بازداشت زیاد الصباغ که در بیمارستان ابن سینا در جنین تحت درمان قرار دارد، خبر می دهند.

بیمارستانرسانه های فلسطینی هنوز هویت زیاد الصباغ که گفته شده در بیمارستان جنین تحت درمان است، گزارشی منتشر نکرده اند.

در همین حال دیروز شنبه (14 مرداد ماه ) به دنبال کشته شدن یک جوان فلسطینی و زخمی شدن یک جوان دیگر بر اثر تیراندازی مستقیم به خودروی آنها توسط افراد مسلح در خودروی دیگر، در اوج اتهام زنی به سرویس اطلاعات تشکیلات خودگردان، جنین شاهد افزایش تنش و درگیری ها میان نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان و معترضان فلسطینی بود.

به دنبال این واقعه، نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین با حضور گسترده در اطراف بیمارستان ابن سینا به سمت معترضان تیراندازی و گاز اشک آور شلیک کردند و که باعث استنشاق گاز و احساس خفگی بیماران داخل بیمارستان شد.

گفتنی است فلسطینیان خشمگین شهر جنین در کرانه باختری نیز با برگزاری راهپیمایی، خواستار افشای عاملان این جنایت شده و برخی از جوانان فلسطینی نیز علیه تشکیلات خودگردان و دستگاه های امنیتی آن شعار سر دادند.

برخی منابع محلی، خبردادند که افرادی ناشناس در واکنش به تیراندازی و شلیک گاز اشک آور از سوی نیروهای تشکیلات خودگردان به سمت معترضان در مقابل بیمارستان ابن سینا، یک نارنجک به سوی آنان پرتاب کردند.

پربیننده ترین خبرها