نظامیان صهیونیست 3 فلسطینی را در جنوب جنین به شهادت رساندند/ حماس: دشمن از پرداخت بهای جنایات خود در امان نخواهد بود

يکشنبه 15 مرداد 1402 - 18:56

بر اثر حمله نیروهای صهیونیست به خودروی حامل سه فلسطینی در نزدیکی میدان عرابه در جنوب جنین در شمال کرانه باختری سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: «نیروهای ویژه اسرائیلی سه مرد تحت تعقیب فلسطینی را که در خودرویی در جنوب جنین بودند، پس از دریافت اطلاعاتی از شین بت ترور کردند.

این سه فلسطینی بر اثر حمله مسلحانه نیروهای ویژه صهیونیست به خودروی آنها در نزدیکی میدان عرابه در جنوب جنین در شمال کرانه باختری ترور شده و به شهادت رسیدند.

گزارش های رسیده حاکی است که نظامیان صهیونیست مانع خودروهای امدادرسانی برای انتقال مجروحان به بیمارستان شدند.

تروررسانه های عبری تصویری از اسلحه یکی از شهدا را منتشر کردند که توسط نیروهای نظامی صهیونیست در جنوب جنین ترور شده است.

نظامیان اشغالگر خودروی حامل فلسطینیان ترور شده را در جنوب جنین به یدک کشیده و منتقل کردند، آنان پیکر سه جوان شهید فلسطینی را که ترور کرده اند نیز به گروگان گرفته اند.

ترور

برخی رسانه های عبری مدعی شدند نیروهای ویژه صهیونیست به تعدادی از مبارزان مقاومت فلسطین در حال انجام عملیات، تیراندازی کردند.

سایت عبری «والا» اعلام کرد که سه نیروی مقاومت در داخل خودروی مورد اصابت قرار داشتند که همگی کشته شدند.
شبکه 13 اسرائیل نیز گفت: شین بت می گوید که در این حمله نایف ابوصویص یکی از رهبران گردان جنین همراه دو نفر دیگر ترور شد.

حازم قاسم سخنگوی حماس در تشریح این جنایت گفت: دشمن صهیونیستی در تشدید تجاوزات و وحشت مستمر علیه مردم فلسطین با توسل به ترور سه جوان، دست به جنایت جدیدی زد.
وی هشدار داد که دشمن از پرداخت بهای جنایات خود در امان نخواهد ماند. اراده مردم ما محکم است و با جنایات اشغالگران سست نخواهد شد.

سخنگوی حماس افزود: تشدید تنش های رژیم صهیونیستی که مردم ما و مقدسات آنها را هدف قرار می دهد، تاکیدی بر ضرورت اقدام جدی برای تدوین یک طرح ملی عملی برای مقابله با اشغالگری است.

پربیننده ترین خبرها