گزارش خبرنگار العالم از ترور 3 جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست+ ویدیوی لحظه ترور

يکشنبه 15 مرداد 1402 - 23:00

نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی مستقیم به سوی خودروی حامل سه جوان فلسطینی در کرانه باختری، آنان را ترور کرده و به شهادت رساندند.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در جنین واقع در کرانه باختری،‌ سه جوان فلسطینی شامگاه یکشنبه بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای ویژه صهیونیستی به خودروی آنان در نزدیکی میدان عرابه در جنوب جنین واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسیدند.
خبرنگار العالم گزارش داد سه جوان فلسطینی که در عملیات ترور نیروهای صهیوینستی در غرب جنین به شهادت رسیدند نایف ابوصویص، خلیل ابونعسه و براء کرامه بودند.

ترورمنابع محلی تایید کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی مستقیماً به سمت خودروی آنها در نزدیکی میدان عرابه در جنوب جنین آتش پرحجم گشودند و با استقرار در مجاورت خودرو از نزدیک شدن نیروهای امدادی و آمبولانس به آن جلوگیری کردند.
ارتش اشغالگر مدعی شد که نایف ابوصویص یکی از رهبران گردان جنین و دو فلسطینی دیگر از مبارزان مقاومت و در حال انجام عملیات بودند که به سوی آنها تیراندازی کرده است.

ویدیوی لحظه ترور 3 فلسطینی

نیروهای ویژه صهیونیست سه مبارز مقاومت فلسطین را در نزدیکی جنین با خشونت و وحشیگری تمام در مقابل چشمان رهگذران به گلوله بستند.

ترور

پربیننده ترین خبرها