مادر آمریکایی آموزش دهنده تربیت کودکان، با ۲ میلیون بیننده در یوتیوب دستگیر شد

مادر آمریکایی آموزش دهنده تربیت کودکان، با ۲ میلیون بیننده در یوتیوب دستگیر شد
شنبه 11 شهريور 1402 - 08:42

یک مادر آمریکایی که آموزش ترتیب کودکان می داد و صدها هزار دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی یوتیوب داشت،‌ به اتهام بدرفتاری با فرزندانش بازداشت شد.

العالم ـ آمریکا

روبی فرنک زن اهل ایالت یوتا آمریکا که توانسته بود در شبکه اجتماعی یوتیوب صدها هزار دنبال‌کننده از طریق آموزش تربیت فرزندان‌ جذب کند، به اتهام بدرفتاری و غفلت از فرزندانش بازداشت شد.

روبی فرنک و شریک کاری‌اش جودی نن هیلدبرنت روز چهارشنبه ( ۳۰ اوت) در شهر ایونز ایالت یوتا بازداشت شدند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که پسر ۱۲ ساله خانم فرنک از پنجره خانه‌شان فرار می‌کند و برای کمک نزد همسایه‌ها می‌رود و از آنها آب و غذا طلب می‌کند.

همسایه‌ای که به پلیس تلفن کرده گفته است که ظاهر نحیف او نشان می داد که دچار سوءتغذیه است و روی بدنش هم آثار جراحت پانسمان نشده دیده می‌شده است. این همسایه همچنین خاطرنشان کرده که روی دستان و پاهای این پسربچه نوارچسب‌های پهن که برای محصور کردن استفاده می‌شود، وجود داشته است.

پلیس محلی نیز در بیانه خود خاطرنشان کرده که ماموران به محض رسیدن به محل جراحات و آثار سوءتغذیه را در این پسربچه مشاهده و مستند کرده‌اند.

پسر ۱۲ ساله فرنک به علت آثار «جراحات عمیق و بسته شدن با طناب و سوءتغذیه جدی» فورا به بیمارستان منتقل شد. به گفته پلیس دختر ۱۰ ساله خانم فرنک نیز به بیمارستان انتقال داده شده است.

ماموران سپس علاوه بر بازداشت خانم فرنک، چهار کودک دیگر را هم از این خانه به مرکز نگهداری موقت منتقل کردند.

این مادر ۴۱ ساله آمریکایی در سال ۲۰۱۵ و از طریق انتشار ویدیوهایی در کانال یوتیوب خود به شهرت یافت، تعداد دنبال کنندگانش به دو میلیون نفر رسیده بود. وی روش‌هایی را که برای تربیت ۶ فرزندش به کار می‌گرفت، منتشر می‌کرد.

این ویدیوبلاگر قبلا هم به علت اعمال روش‌‌های «سختگیرانه و بیرحمی» با فرزندانش با اعتراض و شکایت رسمی روبرو شده بود.

پربیننده ترین خبرها