لیبرمن: لفاظی‌های رئیس موساد درباره ایران برای جبران کم کاری است

لیبرمن: لفاظی‌های رئیس موساد درباره ایران برای جبران کم کاری است
جمعه 24 شهريور 1402 - 02:06

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و امنیت پیشین رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گفت که لفاظی‌های اخیر رئیس موساد درباره ایران برای جبران کم کاری است.

العالم-فلسطین اشغالی

لیبرمن در مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: هیچ موضع روشنی در رابطه با آنچه که دولت می‌تواند در مقابل حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و جنبش حماس در نوار غزه انجام دهد، وجود ندارد.

وی افزود: دیوید بارنیا رئیس موساد ناگهان درباره حملات در ایران صحبت کرد و یوآو گالانت وزیر جنگ گزارش داد که فرودگاهی (در لبنان) در ۲۰ کیلومتری المطله در حال ساخت است، همه این لفاظی‌ها برای جبران کم کاری، عدم درک و نبود هدف است.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اضافه کرد: همه می‌دانند که ارتش (رژیم) اسرائیل به سیاست تهاجمی خود در سوریه ادامه می‌دهد، اما هیچ پاسخی از سوی کابینه درباره این حملات و موضع روشنی در مورد اینکه در مقابل نصرالله و حماس در نوار غزه چه خواهند کرد، وجود ندارد.

لیبرمن همچنین گفت: بنیامین نتانیاهو می‌ترسد و تمایلی به بازگشت به ترورهای هدفمند و توقف جریان کمک‌های مالی به حماس در نوار غزه ندارد.

وی افزود: دولت در بن بست و کم کاری است بنابراین تمام این صحبت‌ها در مورد سوریه و ایران برای ایجاد کمی تعادل است.

رئیس حزب «اسرائیل خانه ما است» در پایان گفت: نتانیاهو با امنیت (رژیم) اسرائیل دلالی خواهد کرد.

رئیس موساد پیش تر مدعی شده بود که در سال جاری با همکاری دوستان اسرائیلی، ۲۷ حمله ایران به یهودیان و اسرائیلی‌ها در سراسر جهان خنثی شده است.

بارنیا همچنین مدعی شده بود: ایران هزینه سنگینی برای هدف قرار دادن هر یهودی و هر اسرائیلی پرداخت خواهد کرد و پاسخ ما در مرکز تهران خواهد بود و بزرگترین شخصیتی که چنین دستوری را بدهد، هدف قرار می‌دهیم.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها