یک نظامی صهیونیست به دست نظامی دیگر زخمی شد

یک نظامی صهیونیست به دست نظامی دیگر زخمی شد
جمعه 24 شهريور 1402 - 11:22

یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری به اشتباه با شلیک به سمت نظامی دیگر او را زخمی کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری عبری‌زبان از تیراندازی یک نظامی رژیم اشغالگر قدس به سمت یک نظامی دیگر در کرانه باختری خبر دادند.

به نوشته وبگاه خبری العهد نیوز، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی خبر داد که این اتفاق شب گذشته به هنگام یورش نظامیان این رژیم به روستای «بیتا» در جنوب نابلس رخ داده و نظامی صهیونیست به گمان اینکه فرد مورد نظر یک فلسطینی مسلح است، به سوی او تیراندازی کرده است.

اشغالگران از شب گذشته وارد روستای بیتا شدند تا عامل عملیات دو روز پیش در روستای «حواره» را بازداشت کنند؛ عملیاتی که موجب زخمی شدن دو شهرک‌نشین صهیونیست شد و پس از این عملیات، نظامیان صهیونیستی تجهیزات زیادی عازم این منطقه کردند.

با این حال صهیونیست‌ها صبح و ظهر امروز نیز وارد روستای «بیتا» شدند و دهها خانه را مورد یورش قرار دادند که فضایی از رعب و وحشت را در میان ساکنان روستا به وجود اورد؛ البته نظامیان اشغالگر هنوز موفق به دستگیری عامل عملیات روستای «حواره» نشده‌اند.

مقاومت در کرانه باختری از دو سال پیش به این سو به تدریج جای خود را از سنگ و چاقو به تفنگ و اخیرا نیز به راکت و بمب داده است؛ به شکلی که از ابتدای سال تاکنون 36 نظامی و شهرک نشین صهیونیستی طی عملیات‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری به هلاکت رسیده‌اند و هفته‌ای نیست که چندین عملیات شهادت طلبانه رخ ندهد.

تیراندازی یک نظامی صهیونیست به نظامی دیگر از بیم نیروهای مسلح مقاومت در شرایطی است که بیشتر مناطق کرانه باختری شاهد ظهور گروههای مقاومت کوچک است و بسیاری از روستاها و اردوگاههای اوارگان به کانون مقاومت مسلحانه تبدیل شده است.

به اذعان مقامات صهیونیست، نظامیان اشغالگر دیگر همچون سابق نمی توانند با خیال راحت وارد شهرها و روستاهای فلسطینی‌نشین شده و دست به یورش و غارت بزنند و پیش از هر یورشی باید دهها موضوع را بررسی کنند.

پربیننده ترین خبرها