تشکیلات خودگردان خواستار مقابله بین‌المللی با اقدامات وزیر افراطی صهیونیست شد

تشکیلات خودگردان خواستار مقابله بین‌المللی با اقدامات وزیر افراطی صهیونیست شد
چهارشنبه 12 مهر 1402 - 14:55

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکوم کردن یورش بن گویر و نیروهای سرکوبگر به زندان جلبوع خواستار ورود جامعه بین‌المللی به این اقدامات فاشیستی شد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری "اسپوتنیک" روسیه، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای یورش نیروهای سرکوبگر صهیونیستی به ریاست ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم به زندان جلبوع و تعرض به زندانیان فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که از جامعه بین المللی، نمایندگی‌های سازمان ملل و صلیب سرخ می خواهیم که به مسئولیت‌ خود در مجبور کردن رژیم صهیونیستی به توقف این اقدامات و مقابله با اقدامات فاشیستی و بی‌سابقه بن‌گویر عمل کنند.

تشکیلات خودگردان فلسطین از سازمان‌ های بین المللی خواستند که برای تضمین حقوق اسرای فلسطینی و در راس آن‌ها "حق آزادی"، اقدامات عملی اتخاذ کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:"این اقدامات در چارچوب سیاست‌های ائتلاف راستگرا و فاشیستی حاکم و افزایش فشارها بر اسرا و تلاشی ناکام برای شکستن عزم و اراده اسرای فلسطینی است."

این وزارت همچنین خاطرنشان کرد که به پیگیری‌ها و تحرکات سیاسی و دیپلماتیک خود در این زمینه در سطح بین‌المللی ادامه می‌دهد.

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که شب گذشته نیروهای سرکوبگر صهیونیستی و در راس آن‌ها «ایتامار بن گویر»وزیر فاشیست امنیت داخلی این رژیم به بندهای ۱ و ۳ زندان جلبوع یورش بردند.

نیروهای صهیونیستی ضمن پرتاب بمب‌های صوتی، تعدادی از سلول‌ها را تفتیش و بازرسی کردند.

بر اساس این گزارش، اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی تا این لحظه این بندها را بسته و اکنون اوضاع در زندان متشنج است.

پربیننده ترین خبرها