وزارت خارجه رژیم صهیونیستی: ما تحت حملات شدید قرار داریم

شنبه 15 مهر 1402
11:52
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی: ما تحت حملات شدید قرار داریم وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به نفوذ رزمندگان مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی، اعلام کرد اراضی اشغالی تحت حملات شدید قرار دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، صبح امروز (شنبه)، بعد از حملات ترکیبی نیروهای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بیانیه صادر کرد.

براساس گزارش شبکه «الجزیره»، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «اسرائیل تحت حمله قرار دارد و حماس در عملیاتی تروریستی به آن نفوذ کرده است. ما هر چه بتوانیم برای محافظت از خودمان انجام می‌دهیم».

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، در عملیاتی غافلگیرانه اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند.

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

به دنبال این عملیات همچنین دیگر گروه‌های مقاومت حمایت کامل خود را از حماس اعلام کردند و خبر دادند شانه‌به‌شانه رزمندگان حماس خواهند جنگید.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد شمار افرادی که در شهرک‌های اطراف غزه به هلاکت رسیده‌اند، بسیار زیاد است.

بیمارستان «سوروکا» در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد حدود ۸۰ مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت برخی از آن‌ها بسیار خطرناک است.

0% ...

آخرین اخبار

دبیر کل حزب الله: اسرائیل در میدان نبرد هرگز نمی‌تواند اهدافش را محقق کند


موضوع موشکی در توافقات اخیر وجود نداشته است


رایزنی ونس و عون در مورد ترتیبات آتش‌بس بین آمریکا، لبنان و ایران


اسلام آباد با حضور رهبران و مقامات پاکستانی از پزشکیان استقبال کرد + فیلم


عزاداری شب تاسوعا در جوار قتلگاه رهبر شهید انقلاب


قدردانی لبنانی‌ها از وفاداری ایران + فیلم


پزشکیان: ملت ایران در برابر فشار‌ها و تهدید‌ها با اقتدار ایستادگی کرد


قدردان تلاش دولت پاکستان برای استقرارصلح درمنطقه هستیم


پیام گرم مردم لبنان به ملت ایران؛ روایت یک دوستی در روزهای سخت + فیلم


الوفاق: سیاست‌های رژیم بحرین در قبال آیین‌های عاشورایی به تنش‌های اجتماعی دامن زده است