انصارالله: ملل اسلامی باید در کنار مقاومت فلسطین بایستند

انصارالله: ملل اسلامی باید در کنار مقاومت فلسطین بایستند
شنبه 15 مهر 1402 - 11:53

سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن تبریک آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از سوی حماس، از ملل اسلامی خواست که در این نبرد سرنوشت‌ساز، از مقاومت فلسطین حمایت کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

«محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن امروز شنبه، ۷ اکتبر با انتشار بیانیه‌ای آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس را تبریک گفت.

طبق گزارش شبکه «المسیره» عبدالسلام گفت: به مقاومت فلسطین درود می‌فرستیم و آغاز این عملیاتِ طوفان الاقصی را علیه دشمن اسرائیلی به آن‌ها تبریک می‌گوییم؛ دشمنی که با حمایت آمریکا و رژیم‌های عادی‌سازی، حرمت الاقصی را هتک کرده، فلسطینی‌ها را به اسارت و زندان گرفته، خانه‌ها را ویران و مرتکب قتل عام روزانه می‌شود.

سخنگوی رسمی جنبش انصارالله تاکید کرد: ملت‌های عرب و اسلامی باید در این نبرد مقدس و سرنوشت ساز از مقاومت فلسطین حمایت کنند.

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند.

«محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام در این باره اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

پربیننده ترین خبرها