رسانه‌های صهیونیستی: اسرائیل در این نبرد به طور کامل غافلگیر شد

رسانه‌های صهیونیستی: اسرائیل در این نبرد به طور کامل غافلگیر شد
شنبه 15 مهر 1402 - 11:54

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌های خود از عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم اشغالگر، نوشتند: «این نبرد بدون هیچ‌گونه هشدار قبلی آغاز شد و اسرائیل را کاملا غافلگیر کرد».

العالم - فلسطین شغالی

رسانه‌های صهیونیستی بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت اسلامی حماس، از وضعیت سرزمین‌های اشغالی به «غافلگیری کامل اسرائیل» توصیف کرده و تأکید کردند که ارتش رژیم اشغالگر تاکنون چنین نبردی را تجربه نکرده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند: این نبرد بدون هیچ گونه اطلاعات قبلی، اشاره و هشداری آغاز شد و اسرائیل را کاملا غافلگیر کرد.

این رسانه‌ها ضمن اذعان به اینکه «اسرائیل هیچ کنترلی بر آنچه تاکنون در نوار غزه رخ داده، ندارد»، گزارش دادند: این راهبردی‌ترین رویدادی است که میدان نبرد فلسطین تجربه کرده است.

روزنامه عبری «معاریو» در گزارشی مشابه اعلام کرد: اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، هیچ شباهتی به جنگ‌هایی که تاکنون علیه حماس داشتیم، ندارد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین درباره سختی ارتباط و قطعی اینترنت در سرزمین‌های اشغالگی بعد از این عملیات نوشتند: اینترنت در شهرک‌ها به دلیل پخش فیلم‌هایی از مرگ یا جراحت و اسارت اسرائیلی‌ها قطع شد.

این رسانه‌ها از وضعیت شهرک‌نشینان صهیونیستی گزارش دادند: شهرک‌نشینان ترسیده‌اند و از ما می‌خواهند که به آن‌ها کمک کنیم؛ اسرائیلی‌ها از پلیس می‌خواهند به تماس‌های آن‌ها پاسخ دهد.

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند.

«محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام در این باره اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

پربیننده ترین خبرها