گزارش العالم از آخرین تحولات شهر جنین؛ یورش نظامیان صهیونیست و مقابله نیروهای مقاومت

گزارش العالم از آخرین تحولات شهر جنین؛ یورش نظامیان صهیونیست و مقابله نیروهای مقاومت
پنج‌شنبه 20 مهر 1402 - 11:09

ارتش رژیم اشغالگر بامداد امروز (پنجشنبه) به شهر جنین و برخی از شهرک های آن یورش برد.

العالمفلسطین

رایا عروق خبرنگار شبکه خبری العالم از جنین واقع در کرانه باختری گزارش داد، شهر جنین واقع در کرانه باختری صبح امروز (پنجشنبه) شاهد درگیری نظامیان اشغالگر رژیم و نیروهای مقاومت فلسطین بود.

در همین زمینه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز در بیانیه ای اعلام کرد برای دستگیری افراد تحت تعقیب ، فعالان و رهبران جنبش حماس به شهر جنین و برخی از شهرک های آن یورش برده است.

جنینبنابر گزارش خبرنگار العالم،‌ نیروهای رژیم صهیونیستی به خانه شیخ خالد الحاج، اسیر آزاد شده و از رهبران جنبش حماس که یک ماه پیش از زندان های صهیونیستی آزاد شده بود، یورش بردند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: حدود 40 فلسطینی تا امروز (پنجشنبه) در کرانه باختری بازداشت شده اند. در همین حال در درگیری های امروز، نیروهای مقاومت در شهر جنین به یک خودروی نظامی متعلق به اشغالگران حمله و خساراتی به آن وارد کردند.

بنابر این گزارش، گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که در شهر جبع در جنوب جنین، تلفاتی به صفوف ارتش اشغالگر وارد کرد. همزمان ارتش رژیم اشغالگر در شهرهای کرانه باختری رود اردن از جمله قدس اشغالی، الخلیل، قلقیلیا، نابلس و رام الله اشغالی برای دستگیری افراد تحت تعقیب هجوم بردند، این در حالی است که رژیم اشغالگر مدعی است که برخی افراد تحت تعقیب را که فعالان سیاسی و نظامی بودند، بازداشت کرده است.

خبرنگار العالم گزارش داد: روز گذشته یک فروشگاه صهیونیستی در شهر جنین به آتش کشیده شد، نیروهای رژیم اشغالگر موفق به اعزام خودروهای آتش نشانی به این فروشگاه برای خاموش کردن آتش نشد، این واقعه به تخریب گسترده و تلفات سنگین منجرشد.

پربیننده ترین خبرها