خبرنگارالعالم: 90 درصد بمب ها در غزه بر سر غیرنظامیان فرود می آید

يکشنبه 23 مهر 1402 - 13:52

خبرنگار العالم در غزه از هدف قرار دادن منازل غیرنظامیان و برج های مسکونی در شرق و مرکز نوار غزه خبر داد و گفت اشغالگران معتقدند که مقاومت اسیران خود را در تونل های زیرزمینی غزه نگه می دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم با بیان اینکه 400 هزار نفر در نوار غزه آواره شده اند و در شرایط بسیار سخت انسانی و معیشتی به سر می برند تاکید کرد: آوارگان نه آب دارند نه غذا، و رژیم صهیونیستی از ورود هر گونه کمکی به نوار غزه جلوگیری می کند و طنز عجیب این است که ارتش اشغالگر خانه های زیادی را هدف قرار می دهد که در آنها افراد آواره قرار دارند.

وزارت بهداشت غزه به نهادهای بین المللی اعلام کرده است غزه از نظر امکانات پزشکی وارد مرحله بحران شدید و فاجعه شده است و اگر تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ها فرستاده نشود روند درمان مختل خواهد شد.

خبرنگار العالم تاکید کرد که 90 درصد بمب ها روی خانه های غیرنظامیان و ده درصد دیگر در اماکن دولتی یا زمین های خالی فرود می آید. حملات موشکی مقاومت با وجود تخریب ها و شهادت تعدادی از مردانش همچنان ادامه دارد و همین امر رژیم صهیونیستی را در سردرگم کرده است.

وی با بیان اینکه که در غزه حتی مدارس دیگر امن نیستند و اشغالگران آنها را هدف قرار داده اند افزود در روز هفتم نبرد رزمندگان مقاومت در پاسخ به کشتارهای رژیم اشغالگر در غزه ،تل آویو را هدف حملات موشکی قرار دادند.

خبرنگار العالم خاطر نشان کرد تلاش های کشورهای محور مقاومت و تظاهرات گسترده در بسیاری از شهرها برای تحت فشار قرار دادن دولت آمریکا و نهادهای بین المللی به منظور کاهش محاصره ، کمک رسانی و توقف عملیات نظامی علیه غیرنظامیان ادامه دارد

وی در پایان گفت فلسطینی ها در غزه حول محور مقاومت جمع شده اند و اعلام کرده اند با وجود قتل و عام توسط اشغالگران در غزه باقی خواهند ماند.

پربیننده ترین خبرها