گزارش العالم درکرانه باختری فلسطین؛

اشغالگران در 890 درگیری مستقیم، ده‌ها فلسطینی را دستگیر و شکنجه کردند

دوشنبه 24 مهر 1402 - 15:13

در طول نبرد «طوفان الاقصی»، بیش از 890 درگیری مستقیم بین مقاومت فلسطین و نیروهای صهیونیست رخ داده است، اشغالگران همچنین در اقدامی ضد بشری به شکنجه معترضان فلسطینی در کرانه باختری و بازداشت آنها در محوطه های باز که دورتادور آن حصار کشیده شده، مبادرت کرده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه العالم در جنین واقع در کرانه باختری فلسطین به نقل از یکی از مراکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که در طول 10 روز نبرد «طوفان الاقصی»، بیش از 890 درگیری مستقیم بین مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست رخ داده است.

بنابر این گزارش همچنین «در کرانه باختری اقدامات مقاومتی 23 تلفات در میان نظامیان اشغالگر به همراه داشت که این تعداد برای اشغالگران ضربات سختی است.»

خبرنگار العالم با اشاره به کشته شدن کودکی فلسطینی در آمریکا توسط یک قاتل 70 ساله آمریکایی، تصریح کرد: این امر بیانگر حقیقتی تلخ درخصوص تحریف واقعیات و تحریک افکار عمومی علیه فلسطینیان است. رسانه های آمریکایی و غربی به طور کلی حقیقت را تحریف و مخاطبان را گمراه می کنند. خبرنگاران فلسطینی از این موضوع رنج می‌برند، چراکه نمی‌توانند به خاطر اعمال محدودیت‌های شدید برای سایت‌های خبری فلسطینی و نیز بسته شدن برخی شبکه‌های ماهواره‌ای، تصویری از واقعیت غزه را منتقل کنند.

این گزارش در ادامه می افزاید، بازداشت‌های رژیم صهیونیستی در الخلیل متمرکز شده و به گفته منابع موثق، اسیران فلسطینی در سلول‌های زندان‌های رژیم صهیونیستی نیستند، بلکه در مناطق وسیع و زمین های خالی که دورتادور آن حصار است، زندانی شده‌اند و با توجه به شروع فصل بارندگی و سردی هوا سلامت آنها در خطر است.

خبرنگار العالم گزارش داد، اشغالگران عمداً به «بازداشت» فلسطینیان مبادرت می کنند تا مردم برای راهپیمایی و مقابله با یورش نظامیان اشغالگر از خانه های خود بیرون نروند چرا که بیشتر بازداشت شدگان در راهپیمایی‌های جاری مشارکت داشتند.

پربیننده ترین خبرها