یورش شبانه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری / ده‌ها فلسطینی بازداشت شدند

یورش شبانه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری / ده‌ها فلسطینی بازداشت شدند
شنبه 29 مهر 1402 - 10:22

منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند، نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دست به بازداشت گسترده فلسطینیان زدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست به شهرک‌های بیتا، برقه، قصره، یتما و اردوگاه بلاطه در نابلس، شهرک رنتیس واقع در رام الله، شهر اریحا و البیره و اردوگاه عقبه جبر یورش بردند و دست به بازداشت گسترده فلسطینیان زدند.

بر اساس این گزارش، در جریان درگیری بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در شهر اریحا یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شد.

این گزارش می‌افزاید، در اردوگاه عقبه جبر واقع در کرانه باختری نیز چهار فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

پیش تر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده بود، از آغاز حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، ۸۳ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی شهید شدند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

پربیننده ترین خبرها