تحقیر نتانیاهو از سوی نظامی صهیونیست + فیلم

شنبه 29 مهر 1402 - 18:02

اعتراض یک نظامی صهیونیست به ورود نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به پایگاهی نظامی در جنوب سرزمین‌های اشغالی، در فضای مجازی به طور گسترده بازتاب داشت.

العالم - فلسطین اشغالی

«بن کاسپیت» نویسنده صهیونیست کتاب «دوران نتانیاهو» و ستون نویس روزنامه صهیونیستی «معاریو» با انتشار ویدئویی در پیام رسان ایکس (توئیتر سابق) از تداوم تمرد و اعتراض نظامیان صهیونیست به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، حتی در دوران جنگ خبر داد.

این روزنامه نگار صهیونیست در توضیح ویدئوی منتشر شده در حساب کاربری خود نوشت: یک نیروی ذخیره ارتش در یک ایستگاه مهم امنیتی، هنگام ورود نتانیاهو به این پایگاه نظامی در جنوب (سرزمین های اشغالی)، به حضور وی اعتراض می کند.

«بن کاسپیت» درباره سرنوشت نظامی معترض نیز نوشت: بلافاصله بعد از اعتراض، این نظامی از ارتش اخراج شد.

درخواست‌ها برای استعفا و محاکمه نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی رو به‌ افزایش است.

خبرگزاری رویترز پیشتر درباره شرایط این روزهای کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: خانواده های صهیونیست های زخمی، از ورود یکی از اعضای کابینه نتانیاهو به بیمارستان جلوگیری کردند. این عضو کابینه برای ابراز همدردی آمده بود.

رویترز درباره افزایش تنفر صهیونیست ها از اعضای کابینه نتانیاهو نوشت: یکی دیگر از وزرای کابینه نیز هدف حمله با فنجان قهوه قرار گرفت و دیگری نیز با شعار «خائن» پذیرایی شد.

این رسانه انگلیسی‌زبان اضافه کرد: اسرائیلی ها کابینه نتانیاهو را مقصر حمله حماس و شروع جنگ غزه می دانند.

رویترز با اشاره به بیش از دو دهه حضور نتانیاهو در عرصه سیاست رژیم صهیونیستی به عنوان نخست وزیر افزود: هر اتفاقی بیفتد، روز محاکمه نخست وزیر هم فرا می رسد.

این رسانه غربی نوشت که نتانیاهو اکنون مقصر دوقطبی سازی «اسرائیل» با مطرح کردن لایحه تغییرات قضائی و در نتیجه تضعیف توان رزمی ارتش این رژیم است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز با تیتر «اکتبر ناکام ۲۰۲۳»، به حمله مشترک مصر و سوریه به رژیم صهیونیستی در اکتبر سال ۱۹۷۳ اشاره کرد و نوشت: نتیجه این شکست، کناره گیری «گلدا مئیر» نخست وزیر وقت بود.

«آموتس آسا ال» محقق موسسه «شالوم هارتمن» در قدس اشغالی پیش بینی کرد که نتانیاهو و حزبش نیز به سرنوشت مئیر و حزبش دچار و از صحنه سیاست رژیم صهیونیستی حذف شوند.

نظرسنجی ها نیز نظر این محقق صهیونیست را تایید می کند و براساس نظرسنجی روزنامه معاریو، ۷۹ درصد «اسرائیلی ها» خواهان کناره گیری نتانیاهو و ۶۶ درصد از آنها خواهان نخست وزیری فرد دیگری هستند و ۱۳ درصد هنوز در این باره تصمیم نگرفته‌اند.

بر اساس گزارش رسانه های بین المللی، خانواده های اسرای صهیونیست نیز در تظاهرات اعتراضی جلوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با ناامیدی از کابینه نتانیاهو، شعار داده اند که «بی‌بی! برو زندان و ما رو رها کن!».

به گزارش ایرنا، «بی‌بی! دست هایت به خون آلوده اند!»، «به تو اعتماد نداریم؛ استعفا بده!» از جمله دیگر شعارهای خانواده های اسرای صهیونیست بود.

پربیننده ترین خبرها