مقام ارشد حماس:

جنگ هنوز شروع نشده است/ دشمن وارد غزه شود؛ صفحه باشکوهی بازمی‌شود

جنگ هنوز شروع نشده است/ دشمن وارد غزه شود؛ صفحه باشکوهی بازمی‌شود
پنج‌شنبه 4 آبان 1402 - 10:23

معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگو با المنار اعلام کرد: اگر دشمن زمینی وارد غزه شود، صفحه ای جدید و باشکوه برای مردم ما باز خواهد شد.

العالم - فلسطین اشغالی

صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس شامگاه چهارشنبه گفت : ما شاهد حماسه‌سازی دلاورانه مقاومت لبنان در برابر اشغالگران هستیم.

وی که با شبکه لبنانی المنار مصاحبه می‌کرد، گفت: «حزب‌الله در تمامی سطوح نظامی و سیاسی فعالیت دارد و این نبرد، نبرد آن‌ها نیز هست و هدف و سرنوشت ما یکی است».

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: حمله جنایتکارانه صهیونیست‌ها به تلفات زیادی در میان غیرنظامیان منجر می‌شود و دشمن اطمینان خاطر دارد که دشمن غربی از آن‌ها حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: نبرد و سرنوشت ما در راه قدس یکی است و ما در این جنگ همواره در ارتباط هستیم و تمام دیدارها با حزب‌الله علنی نمی‌شود. ما در روز نخست جنگ با سید دیدار کردیم.

العاروری گفت: اگر دشمن زمینی وارد غزه شود، صفحه ای جدید و باشکوه برای مردم ما باز خواهد شد و اشغالگران شکستی بی‌سابقه‌ را متحمل خواهند شد.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیاتی غافلگیر کننده‌ با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های باریکه غزه را بست و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملاً چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی برای ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت غزه، حملات رژیم صهیونیستی تا کنون به شهادت 7 هزار و 165 نفر منجر شده است.

مهر

پربیننده ترین خبرها