ایستادگی گردان های قسام در ۲۸ مین روز حمله و هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست دیگر

ایستادگی گردان های قسام در ۲۸ مین روز حمله و هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست دیگر
جمعه 12 آبان 1402 - 12:06

گردان های قسام برای بیست و هشتمین روز پیاپی در برابر حملات نظامیان صهیونیستی به غزه از چند محور، ایستاده اند و همچنان به گلوله باران مواضع دشمن در نقاط مختلف ادامه می دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گفته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رزمندگان قسام عصر دیروز پنج شنبه با اجرای عملیات ضد حمله در محور شمال غرب غزه، با سلاح های مختلف به دشمن حمله و شش دستگاه تانک و نفربر و یک دستگاه بلدوزر ارتش صهیونیستی را منهدم کردند. آنان همچنین نظامیان صهیونیست را که داخل یک ساختمان سنگر گرفته بودند، با گلوله “TBG” هدف قرار دادند و خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند و همگی به سلامت به پایگاه های خود برگشتند.

دشمن رسما به هلاکت ۲۰ تن از نظامیان خود در مقاومت قهرمانانه رزمندگان قسام اذعان کرده است؛ گفتنی است رزمندگان قسام از پریروز در برابر حملات زمینی رژیم صهیونیستی ایستاده اند و گزارش منابع موثق، از افزایش تلفات دشمن در این جنگ حکایت دارد.

عملیات طوفان الاقصی صبح روز شنبه هفتم اکتبر با یک سلسله عملیات نفوذ رزمندگان به شهرک های صهیونیست نشین و پایگاه های نظامی دشمن اغاز شد. در این عملیات صدها نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده یا به اسارت درآمده اند.

پربیننده ترین خبرها