تظاهرات در لندن علیه حمایت دولت انگلیس از جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم

يکشنبه 14 آبان 1402 - 12:03

شهروندان انگلیسی برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه که با چراغ سبز کابینه ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس صورت می گیرد، تجمع کردند.

العالم - اروپا

شهروندان انگلیسی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در حق شهروندان غزه – که با چراغ سبز و حمایت کابینه ریشی سوناک صورت می گیرد – تجمع کرده و خواستار توقف حمله به غزه شدند.

تحسین عبد الرزاق، یکی از اعضای سازمان "دوستان فلسطین" در انگلیس گفت: حتی اروپایی ها هم به حقیقت پی برده اند و با مسأله فلسطین ابراز همدردی می کنند تا آن دسته از صهیونیست ها هم که مدعی هستند پدرانشان در هولوکاست از دنیا رفته اند هم با مشاهده رفتارهای غیر انسانی رژیم اشغالگر، دست از حمایت از این رژیم برداشته اند و با فلسطین ابراز همبستگی می کنند.

شهروندان انگلیسی خود را از نقاط دور و نزدیک لندن به مرکز شهر رسانده و با رسیدن به مقر پرچمداران فلسطین، تظاهراتی را در حمایت از فلسطین به راه انداختند. این تجمع ها حتی دیدگاه جوانان اسرائیلی را هم درباره رفتارها و جنایات اجدادشان در حق این ملت بی دفاع را تغییر داده است.

یکی از تظاهرات کنندگان به خبرنگار العالم گفت: من به عنوان یک انگلیسی اعلام می کنم که دولت کشور من از این جنایات حمایت می کند. و اگر حمایت دولت های غربی نبود، این جنایات به وقوع نمی پیوستند. لذا وظیفه ما شهروندان انگلیس است که با اعمال فشار بر دولت خودمان، آن را به اتخاذ تصمیمات درست و خودداری از رژیم اسرائیل وادار کنیم.

این تظاهرات با سر دادن فریاد برای توقف حمایت های دولت این کشور از رژیم اشغالگر، سیستم تکصدایی و تکروی دولت این کشور در حمایت از رژیم صهیونیستی را در هم شکست و حال آیا می تواند سیاست های این دولت را در قبال مسأله فلسطین و غزه تغییر داده و اراده انسانی را بر کرسی بنشاند یا اینکه دولت انگلیس همچنان به حمایت از رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

پربیننده ترین خبرها