امیر صباحی‌فرد: کوچک‌ترین تحرکات هوایی و پهپادی بیگانگان رصد می‌شود

امیر صباحی‌فرد: کوچک‌ترین تحرکات هوایی و پهپادی بیگانگان رصد می‌شود
جمعه 19 آبان 1402 - 20:00

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آسمان امن کشور در رصد شبانه روزی غیورمندان پدافند هوایی است و کوچک‌ترین تحرکات هوایی و پهپادی بیگانگان بصورت لحظه‌ای ثبت و ضبط می شود.

العالم - ایران

امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز (جمعه ) در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی بابلسر ، روند تولید علم و پیشرفت در عرصه علوم پدافندی بویژه در عرصه نظامی کشورمان را مطلوب دانست و گفت : قدرت پدافندی کشورمان تمامی معادلات منطقه و فرامنطقه ای را برهم زده است‌.

وی با اشاره به اینکه تاکنون درخواست های متعددی در زمینه خرید تسلیحات پدافندی از جانب کشورهای دور و نزدیک داشته ایم، افزود: وقفه ای کوتاه در پیشرفت علمی و عقب ماندن از فناوری روز دنیا ، به وابستگی کشورمان به دیگران منجر می شود و یقینا اقتدار امروزی وجود نخواهد داشت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: نیروهای زبده، متخصص و با ذکاوت پدافند هوایی ارتش با تسلط کامل بر تسلیحات و تجهیزات پدافندی، در لحظه آمادگی دفع تهدیدات را دارند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان مخالف هر گونه جنگ، اِشغال، بی ثباتی و ناامنی در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: نفوذ اطلاعاتی و چتر امنیت پدافندی کشورمان امروز از مرزهای هوایی کشورمان فراتر رفته است و متخصصان علوم پدافندی کیلومتر ها دورتر را پایش و در صورت نیاز اقدام لحظه ای و متقابل را انجام می دهند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: آسمان امن کشور در رصد شبانه روزی غیورمندان پدافند هوایی است و کوچک‌ترین تحرکات هوایی و پهپادی بیگانگان بصورت لحظه‌ای ثبت و ضبط می شود.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها