سفر رئیس رسانه ملی به لبنان با هدف تقویت همکاری بین رسانه‌های محور مقاومت + فیلم

جمعه 19 آبان 1402 - 13:17

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما با هدف تقویت همکاری بین رسانه های محور مقاومت در سایه عملیات طوفان الاقصی و مقابله با سکوت بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی به لبنان سفر کرد.

العالم - لبنان

رئیس رسانه ملی در سفر به بیروت در جمع خبرنگاران گفت: تمام امکانات و توان خود را در خدمت تعامل با رسانه های محور مقاومت قرار داده‌ایم و این فرصت بزرگی است برای رسانه ها تا همراهی و همدلی خود را با ملت مقاومت و نستوه فلسطین و غزه و لبنان به خصوص شهروندان جنوب لبنان نشان دهند. این سفر در چارچوب هماهنگی و همکاری با رسانه های لبنانی و رسانه های محور مقاومت صورت گرفته است.

جبلی در بدو ورود به بیروت به زیارت مزار شهدا در روضه الشهیدین و روضه الحوراء زینب (ع) در حومه جنوبی بیروت رفت سپس با مدیر و هیئت مدیره شبکه المنار دیدار کرده و به بررسی استراتژی همکاری بین رسانه های محور مقاومت پرداخت.

مدیر کل شبکه المنار در این دیدار گفت: با آغاز عملیات طوفان الاقصی خط خبرهای فوری را راه اندازی کردیم و لحظه به لحظه با حوادث و رویدادهای این عملیات همراه بودیم کما اینکه همه برنامه های عادی شبکه المنار را هم متوقف کردیم و شبانه روز لحظه به لحظه خبرهای غزه را پوشش دادیم.

جبلی در این دیدار خاطر نشان کرد: مقاومت رسانه ای در غزه بر امپراطوری رسانه ای جهان پیروز و مانع تحریف حقایق شد. هر یک از رزمندگان مقاومت دوربینی را با خود همراه داشت و از رویدادی میدانی عکس و فیلم تهیه می کرد. امروز همین عکس ها و فیلمها به رغم موانع موجود برای ارسال و انتشار از جمله قطعی اینترنت وارتباطات، در سراسر جهان و در همه رسانه ها منتشر شده اند.

سفر پیمان جبلی به لبنان سه روز به طول می انجامد؛ این سفر به طور کلی بر تقویت رسانه ها به خصوص رسانه های محور مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تمرکز خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها