رمضان شریف: حضور مستشاران آمریکا و انگلیس در جنگ غزه غیرقابل انکار است

رمضان شریف: حضور مستشاران آمریکا و انگلیس در جنگ غزه غیرقابل انکار است
سه شنبه 23 آبان 1402 - 15:02

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس در جلسه فوق العاده «هم‌اندیشی ستاد انتفاضه و قدس» بیان کرد که حضور مستشاران نظامی آمریکایی و مستشاران رسانه‌ای انگلیسی در جنگ غزه غیرقابل انکار است.

العالم - فلسطین اشغالی

"رمضان شریف"، رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس درجلسه فوق العاده «هم‌اندیشی ستاد انتفاضه و قدس» گفت: تلاش رژیم صهیونیستی برای اینکه یک بیمارستان را به عنوان مقر فرماندهی حماس در افکار عمومی جا بزنند و بعد از تصرف آن اعلام کنند که ما مقر حماس را گرفتیم، بیشتر به یک شوخی شبیه است. حماس در همان روزهای اول اعلام کرد که ناظران بین‌المللی و خبرنگاران بیایند از بیمارستان‌های غزه بازدید کنند.

وی درخصوص نقش آمریکا و انگلیس در جنگ غزه گفت: امروز مردم دنیا و مسلمانان آمریکا را مسئول اصلی تداوم بمباران‌ها، عدم اجرای آتش بس و عدم امکان ارسال کمک‌های امدادی به مردم غزه می‌داند و حضور مستشاران نظامی آمریکایی و مستشاران رسانه‌ای انگلیسی غیرقابل انکار است. امروز فرمانده سنتکام، مشاور اصلی نظامی صهیونیست‌ها است. امروز مشاوران رسانه‌ای انگلیس مسئول عملیات روانی در سرزمین‌های اشغالی هستند.

"ناصر ابوشریف"، نماینده جهاد اسلامی در تهران نیز در این جلسه در خصوص شرایط در غزه گفت: تمام بیمارستان های غزه به خاطر ضربات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و نبود سوخت از کار افتاده‌اند.

وی درباره قدرت مقاومت گفت: در سطوح نظامی مقاومت قدرت خود را به هیچ عنوان از دست نداده است و زمام امور را در دست دارد. به خاطر همین مسئولین رژیم صهیونیستی از ترس اینکه نکند آبروی خود را بر باد دهد خودش را عقب کشیده است.

ابوشریف همچنین خاطر نشان کرد: نبرد طوفان الاقصی به غزه محدود نمی‌شود. اگر حملات به غزه ادامه پیدا کند به طوفان آزادی ختم می‌شود. کرانه باختری در آستانه شعله ور شدن است. اگر آتش بس اجرا شود جنگ به صورت کامل متوقف نخواهد شد.

وی درباره اشغال فلسطین گفت: مسئله ما فقط غزه و طوفان الاقصی نیست بلکه مساله اشغال فلسطین است. سران رژیم صهیونیستی به طرف افزایش تنش پیش می‌روند نه حل موضوع.

پربیننده ترین خبرها