فرمانده کل ارتش: طوفان الاقصی به اضمحلال رژیم صهیونیستی سرعت داد

فرمانده کل ارتش: طوفان الاقصی به اضمحلال رژیم صهیونیستی سرعت داد
پنج‌شنبه 25 آبان 1402 - 14:33

فرمانده کل ارتش گفت: مسیر مبارزه مردم فلسطین و آزادی سرزمین‌های غصب شده توسط رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی وارد یک مرحله جدید شده است که روند اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع بخشید.

العالم - ایران

«سید عبدالرحیم موسوی» روز پنجشنبه در مراسم سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد که در سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش برگزار شد، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات که ۱۵ مهر انجام شد، دو وجه دارد؛ اولاً یک عملیات بی‌سابقه، شگفتانه، غیر قابل تصور و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اتفاقی غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است که نقطه عطف راهبردی در روند مبارزه مردم مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

وی افزود: مسیر مبارزه مردم فلسطین و آزادی سرزمین‌های غصب شده توسط رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی وارد یک مرحله جدید شده است که روند اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع بخشید.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: وجه دوم این عملیات، رسوایی و بی‌آبرویی مدعیان حقوق بشر و در رأس آنها آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آنها و سکوت‌کنندگان در مقابل جنایات این رژیم منحوس و بی‌ریشه و نامشروع است.

وی تصریح کرد: در این حوادث بار دیگر ماهیت دروغین آمریکا مشخص شد که نشان داد این رژیم همان آمریکای هیروشیما، فلوجه و افغانستان است اما وقیح‌تر و با تجربه‌تر شده و از طرف دیگر بی خاصیتی مجامع بین المللی را برای همه روشن کرد و معلوم شد یک ملت برای دفاع از خود باید به خودش متکی باشد و روی پای خود بایستد.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه امروز داشتن قدرت برای دفاع از خود به خوبی برای همه مشخص شده است، گفت: آنچه مشخص و روشن است این است که پیروزی فلسطین بر اساس سنت الهی و روندشناسی تاریخی و نظامی آشکارتر از همیشه است.

امیر موسوی درباره جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در غزه گفت: این رفتار دیوانه‌وار و وحشیانه نشان دهنده آن است که این رژیم هیچ آینده روشنی برای خود متصور نیست و از این رو توجهی به تصویری که از خود در اذهان عمومی جهان نشان می‌دهد، ندارد.

فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملیات شکست حصر سوسنگرد گفت: این عملیات یک کار به‌هنگام بود که در یک کار مشترک تابلویی از وحدت و همدلی و برای خدا کار کردن را نشان داد که همه بدون توجه به مسائل دنیوی وارد عرصه شده و این نتیجه ماندنی و تاریخی را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: شاید عملیات شکست حصر سوسنگرد از لحاظ بزرگی به اندازه بسیاری از عملیات‌ها نباشد اما جلوه‌ای از موفقیت و کار مشترک نیروهای مدافع کشور بود که در یک کار مشترک، حماسه‌ای تاریخی را ایجاد کردند.

پربیننده ترین خبرها