رکورد جدید القسام؛ انهدام ۲۹ خودروی نظامی صهیونیستی

رکورد جدید القسام؛ انهدام ۲۹ خودروی نظامی صهیونیستی
دوشنبه 29 آبان 1402 - 02:44

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که روز یکشنبه، 29 خودروی زرهی اشغالگران (تانک، نفربر و بولدوزر) را در مناطق التوام، جبالیا، بیت لاهیا و زیتون منهدم کرده است.

العالم-فلسطین اشغالی

گردان‌های عزالدین القسام-شاخه نظامی حماس- یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان درگیری‌های روز یکشنبه، ۲۹ خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق التوام، جبالیا، بیت‌لاهیا و الزیتون منهدم کرد.

القسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها از صبح روز یکشنبه، 29 خودروی زرهی صهیونیستی (تانک، نفربر و بولدوزر) را در محورهای مختلف نبرد در غزه به طور کلی یا جزئی منهدم کرده و نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی را هم در داخل ساختمانی در جحر الدیک با راکت‌های ضدزره TBG هدف قرار داده و بسیاری از آن‌ها را کشته یا زخمی کرده و شماری دیگر از نیروهای دشمن را هم با راکت‌های ضدنفر و سلاح تیربار هدف قرار داده و کشته یا زخمی کرده است.

شاخه نظامی حماس افزود: یک تانک، یک نفربر و گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در مدرسه‌ای در نزدیکی بیمارستان الرنتیسی هدف قرار داده و تعدادی از نیروهای دشمن را کشته یا زخمی کرده‌ایم.

در همین حال، شبکه خبری الجزیره اعلام کرد که تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بعضی محورهای نبرد در غزه و شمال آن به سبب حملات سخت و کاری گردان‌های القسام، مجبور به عقب‌نشینی شدند.

پربیننده ترین خبرها