حامیان صهیونیست‌ها به دنبال ترور نماینده فلسطینی‌تبار کنگره آمریکا

چهارشنبه 1 آذر 1402 - 22:40

فعالان حامی رژیم اشغالگر در فضای مجازی راه‌های ترور «رشیده طلیب» نماینده فلسطینی‌تبار کنگره آمریکا را هنگام سفرش به ایالت اریزونا مورد بررسی قراردادند.

العالم - فلسطین اشغالی

روز سه‌شنبه، شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR) فایل‌های صوتی فعالان حامی رژیم اشغالگر را منتشر کردکه در این فایلهای صوتی، فعالان در حال بررسی احتمال ترور رشیده طلیب در سفرش به اریزونا بودند.

ادوارد احمد میشل، معاون ملی شورای روابط آمریکایی-اسلامی با صدور بیانیه ای گفت: «فعالان حامی اسرائیل در پلتفرم «X» (توئیتر) راه‌های آزار جنسی، اذیت و حتی کشتن طلیب را هنگام بازدیدش از آریزونا مورد بحث قرار دادند.»

وی افزود: این مورد «تازه ترین دلیل بر تشدید اسلام هراسی و نفرت از فلسطین در آمریکا است به گونه‌ای که از کنترل خارج شده است.»

هفته گذشته، رشیده طلیب برای شرکت در رویداد سالانه جمع آوری کمک‌های مالی برای شعبه شورای روابط آمریکایی-اسلامی در آریزونا وارد این ایالت شد.

درپی انتشار این اخبار، دانشگاه آریزونا مشارکت طلیب در رویداد فوق الذکر را لغو کرد. همچنین هتل از میزبانی این رویداد امتناع کرد که باعث شد شورای روابط آمریکایی-اسلامی در آریزونا ، این مراسم را در جای دیگری برگزار کند.

پربیننده ترین خبرها