شهرک‌نشین صهیونیست: ارتش اسرائیل از من و خانواده‌ام دفاع نکرد+ ویدیو

شنبه 4 آذر 1402 - 09:08

یک شهرک‌نشین صهیونیست با انتقاد از حزب حاکم رژیم صهیونیستی گفت که ارتش اسرائیل از من و خانواده‌ام در حمله حماس دفاع نکرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

آویدای برودیتص شهرک نشین صهیونیستی که همسر و سه فرزندش جزو اسرای حماس است، در گفت وگو با کانال 12 رژیم صهیونیستی با بوآز بیسموت یکی از اعضای کنست از حزب حاکم لیکود حاضر شد و او را متهم کرد که از وی خانواده اش در برابر حمله حماس حمایت نکرده اند.

وی گفت که ارتش اسراییل دلیل اسیر شدن خانواده او بودند چرا که آنها حتی آنجا حضور نداشتند و از آنان حمایت نکردند.

این شهرک نشین صهیونیست خطاب به نماینده کنست از حزب حاکم افزود: شما دارید در یک فیلم زندگی و حماس را متهم می کنید درحالی که خودتان متهم هستید.

وی خاطرنشان کرد که سربازان اسرائیلی در رسانه‌های اسراییلی ادعا می‌کنند که در ارتشی شکست ناپذیر، خدمت می‌کنند اما در اولین رویارویی با نیروهای حماس، به جای دفاع از من و خانواده ام، پشت سر من پنهان شدند.

بنابر این گزارش، موضوع اسرا و گروگان‌های اسرائیلی در دست نیروی مقاومت فلسطینی همچنان خیابان‌های اسرائیل را در جریان جنگ با نوار غزه به آشوب کشانده است. خانواده های اسیران اسراییلی تقریبا هر هفته تظاهرات می کنند.

برای بسیاری از خانواده‌های اسرا روشن شده که کابینه اسرائیل آنقدر که به دنبال نشان دادن یک پیروزی ظاهری به جبهه داخلی در اسرائیل است، به جان اسرا اهمیت نمی‌دهد.

پربیننده ترین خبرها