قدردانی زنان اسیر آزاد شده فلسطینی از مقاومت غزه

يکشنبه 5 آذر 1402 - 13:34

تلویزیون العالم با "تحریر ابو سریه" و "اسیل الطیطی" اسیران زن فلسطینی، که اخیرا در چارچوب توافق میان حماس و رژیم صهیونیستی برای اجرای آتش‌بس موقت و تبادل زندانیان آزاد شده‌اند، گفت‌وگو کرده است.

العالم- فلسطین اشغالی

"آزادی حتمی است" این شعار زنان اسیر فلسطینی است که اعتقاد دارند آزادی‌شان نزدیک است و مقاومت فلسطین مسئولیت آزادی تمام اسیران زن را بر عهده گرفته است.

تحریر ابوسریه اسیر آزاد شده فلسطینی در گفت‌وگو با تلویزیون العالم، آزادی خود را بسیار گرانبها و مایه خوشحالی دانست و اظهار داشت که از زمان آغاز عملیات "طوفان الاقصی"، مسئولان زندان تمام لوازم برقی را از جمله رادیو و تلویزیون را از بندها تخلیه، و ارتباط زندانیان را با دنیای خارج قطع کردند و زندانیان فقط برای استحمام حق داشتند از بندها خارج شوند.

تحریر ابو سریه و اسیل الطیطی، به رغم آزادی‌شان از زندان‌های رژيم اشغالگر، ولی می‌گویند جنایات وحشیانه‌ای که رژیم صهیونیستی علیه اهالی نوار غزه مرتکب می‌شود شیرینی این آزادی را به کام آنها تلخ کرده است.

اصیل الطیطی درباره نحوه آزادی‌شان از زندان، به العالم گفت: "افسری سمت من آمد و خیلی کوتاه گفت که خواهی رفت، من نیز به سرعت لباس‌هایم را پوشیدم. زنان دیگر نیز جلوتر از من حرکت می‌کردند. فکر می‌کردم که ما را به سلول‌های انفرادی می‌برند تا اینکه یکی از زنان گفت که معامله (تبادل اسرا) انجام شده است.

الطیطی در ادامه، از مقاومت غزه به خاطر این توافق قدردانی کرد و شهادت شهدای غزه را تسلیت و پیروزی مقاومت را تبریک گفت.

پربیننده ترین خبرها