گزارش العالم؛

عجیب‌ترین اقدام رژیم صهیونیستی علیه اسرای آزادشده+فیلم

يکشنبه 5 آذر 1402 - 17:59

رژیم صهیونیستی خانواده های اسیران آزاد شده فلسطینی را تهدید کرده که درصورت گفت وگو با هر رسانه‌ای یا برگزاری مراسم جشن و شادی فرزندان آنها را بار دیگر به زندان بازخواهد گرداند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

فارس صرفندی خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری فلسطین گزارش داد: شب گذشته اسرای آزاد شده و خانواده‌های آنها در مسیر خود به سمت خانه‌هایشان، متوجه شدند که ایست‌های بازرسی تمام شهر را فراگرفته و ارتش اشغالگر موانعی در جاده قرار داده تا اسرای آزادشده و خانواده‌هایشان قادر به بازگشت به خانه‌های خود نباشند.

خبرنگار العالم ادامه داد: عجیب‌ترین اقدام رژیم اشغالگر آن است که در تماس با خانواده‌های اسرای آزاد‌شده، به آنها هشدار داد که اگر با هر رسانه‌ای گفتگو کنند و یا مراسم جشن و شادی برگزار کنند، فرزندان آنها را بار دیگر به زندان بازخواهد گرداند.

بنابر این گزارش از سوی دیگر از روز گذشته تا صبح امروز (یکشنبه) در حملات رژیم صهیونیستی 8 نفر از اعضای گردان‌های جنین به شهادت رسیدند همچنین یک کودک (محمد ریاض 16 ساله) بامداد امروز نزدیک شهرک صهیونیست‌نشین بسجوت بر اثر تیراندازی صهیونیست‌ها شهید شد.

شاهدان عینی گفتند که نیروهای اشغالگر از تجمع فلسطینی‌ها نزدیک شهرک البیره استفاده کرده و به این کودک تیراندازی کردند در حالی که این کودک حتی یک سنگ هم به سوی آنها پرتاب نکرده بود.

پربیننده ترین خبرها