خبرنگار العالم: رژیم اشغالگر جنین را منطقه نظامی بسته اعلام کرد

چهارشنبه 8 آذر 1402 - 20:15

پس از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین، ارتش این رژیم این شهر را منطقه بسته نظامی اعلام کرد و به سرکوب کادر پزشکی و خبرنگاران پرداخت.

العالم _ فلسطین

خبرنگار العالم در جنین گفت: شمار زیادی از نظامیان ارتش اشغالگر اسرائیل از چند جهت به شهر جنین یورش بردند و وارد چند محله شدند. شماری از تک تیراندازران صهیونیست بالای برخی ساختمان ها مستقر و با نیروهای مقاومت درگیر شدند. ارتش اسرائیل پس از تخریب برخی خیابان ها و منفجر کردن برخی ساختمان ها در اردوگاه جنین، آن را به طور کامل محاصره و آن را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

خبرنگار العالم افزود: زمانی که رژیم اشغالگر اسرائیل منطقه ای را منطقه بسته نظامی اعلام می کند، به این معناست که می خواهد در آن عملیاتی گسترده انجام دهد و تا زمانی که این عملیات تمام نشود، آن منطقه را ترک نخواهد کرد کند.

وی ادامه داد: طبق اعلام رسانه‌های اسرائیلی، هدف اصلی از هجوم به اردوگاه جنین، از بین بردن مقاومت است.

خبرنگار العالم با بیان اینکه نیروهای اشغالگر اسرائیل همچنان در اردوگاه و شهر جنین حضور دارند و به قلب جنین رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: اشغالگران بخش‌هایی از دو خانه را در محله الدمج با وجود حضور خانواده ها در این دو خانه، منفجر کردند.

وی اظهار داشت: نظامیان اشغالگر صهیونیست هم اکنون در تمامی بیمارستان‌های شهر جنین از جمله در بیمارستان دولتی جنین، بیمارستان ابن سینا و بیمارستان الرازی حضور دارند و از رسیدن آمبولانس‌ها به محل‌های درگیری و انتقال مجروحان به بیمارستان‌ها جلوگیری می کنند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: نیروهای اشغالگر به تجاوزات خود علیه کادر پزشکی و خبرنگاران ادامه می‌دهند و آمبولانس ها را مجبور به ترک اردوگاه جنین می کنند.

پربیننده ترین خبرها