گزارش العالم؛

تحولات امروز باریکه غزه در سایه ازسرگیری حملات وحشیانه اسرائیل+ویدئو

جمعه 10 آذر 1402 - 21:07

خبرنگار العالم گفت :در جریان حملات مجدد رژیم صهیونیستی به باریکه غزه امروز بیش از 100 نفر شهید و صدها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

العالم - فلسطين

احمد سهمود خبرنگار شبکه العالم در غزه گفت: ناظران بر این باورند که هدف اشغالگران از تکرار جنایات خود علیه غیرنظامیان، باج‌گیری از مقاومت در مذاکرات است.

وی گفت: غیرنظامیان استان‌های مختلف نوار غزه در معرض بمباران و حملات هوایی قرار می گیرند و از صبح امروز نزدیک به 30 شهید به بیمارستان المعمدانی و نزدیک به 11 شهید نیز به بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه منتقل شدند در حالی که شمار شهدای امروز نوار غزه به بیش از صد شهید و صدها نفر مجروح رسید که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

حبرنگار العالم ادامه داد: هواپیماهای اسرائیلی اعم از پهپاد یا جنگنده در آسمان نوار غزه در حال پرواز هستند و بمباران چندین منطقه از جمله خانیونس، المغازی، البریج و استان الوسطی ادامه دارد که نشان می دهد رژیم صهیونیستی بدون هیچ بازدارنده‌ای جنایات خود را از سر گرفته است..

احمد سهمود خاطرنشان کرد: بیشتر ناظران بر این باورند که این رژیم با این اقدامات در تلاش است تا مذاکره کنندگان راتحت فشار قرار دهد و از مقاومت در مذاکرات کسب امتیاز کند.

وی ادامه داد: عملیات مقاومت امروز نیز به صورت سازماندهی شده و بسیار شدید از شمال و جنوب با وجود محاصره نظامی و وجود تانک ها درشمال ادامه داشت. در استان غزه نیز درگیری های بسیار شدیدی در جریان است.

خبرنگار العالم تاکید کرد: ارتش اسرائیل از اقدامات نیروهای مقاومت فلسطین در مناطق مختلف نوار غزه دچار جنون شده است؛ به ویژه پس از تخریب منازل غیرنظامیان و رسیدن به تعدادی از رهبران مقاومت، اما شعله درگیری تا این لحظه متوقف نشده است.

احمد سهمود گفت: گروهان های قدس و گردان های القسام از هدف قرار دادن تجمعات نظامیان اشغالگر در شمال نوار غزه و بمباران شهرک های سدیروت و نوار غزه خبر دادند که نشان دهنده استراتژی یکپارچه مقاومت در مقابله با دشمن است.

پربیننده ترین خبرها