گزارش العالم؛

700 شهید و هزار مفقود در حملات سه روزه رژیم صهیونیستی به غزه

يکشنبه 12 آذر 1402 - 22:57

رژیم صهیونیستی در دور دوم حملات خود به غزه پس از پایان آتش بس در عرض سه روز حدود 700 فلسطینی را به شهادت رسانده و در این حملات نیز هزار نفر مفقود شده اند.

العالم - فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در نوارغزه گزارش داد: حملات رژیم اسرائیل پس از ازسرگیری تجاوزات به نوار غزه از حدود 72 ساعت پیش به هیچ وجه متوقف نشده و کشتارهای فلسطینیان، بمباران منازل مسکونی خان یونس و خودروها شهروندان در خیابان القراره و صلاح الدین در غزه ادامه دارد.

بنابر این گزارش، حملات رژیم صهیونیستی ده ها شهید و مجروح در جاده صلاح الدین برجای گذاشته است و کشتارهایی در مناطق مختلف غزه، شمال و اردوگاه جبلیه صورت گرفته که صدها شهید بر جای گذاشته است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: از زمان ازسرگیری دوباره حملات اشغالگران ، بیش از 700 شهید و بیش از 1000 مفقود در زیر آوار در الشجاعیه و جاهای دیگر برجای گذاشته است به طوری که نیروهای امدادی و دفاع مدنی به دلیل کمبود سوخت و تجهیزات نتوانسته است زخمی ها را از زیر آوار نجات دهد.

بنابر این گزارش، کشتارهای رژیم صهیونیستی در حال حاضر در مناطق مرکزی و جنوبی به ویژه پس از تقسیم آن توسط اشغالگران به 3 منطقه شمالی، مرکزی و جنوبی در حال تکرار است.

خبرنگار العالم گزارش داد: اشغالگران در صدد افزایش فشار بر غیرنظامیان فلسطینی و آواره کردن آنان ، قطع کمک ها و محدود کردن آن در یک مکان و ایجاد خسارات بیشتر به فلسطینی ها هستند.

پربیننده ترین خبرها