انتقام رژیم صهیونیستی از شهروندان عادی غزه به بهانه مبارزه با حماس + ویدئو

سه شنبه 14 آذر 1402 - 13:23

هیثم عبده، از مقامات جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی در راستای اجرای راهبرد انتقام جویانه از غیر نظامیان فلسطینی به بهانه مبارزه با حماس و مقاومت، به نسل کشی در فلسطین دست زده است.

العالم - فلسطین اشغالی

«هیثم عبده» در گفتگو با برنامه «مع الحدث» شبکه خبری العالم گفت : راهبرد رژیم صهیونیستی، راهبردی انتقام جویانه از شهروندان و غیر نظامیان به بهانه مبارزه با حماس و مقاومت است. این رژیم عملا مرتکب نسل کشی در فلسطین شده و تعداد شهدای غیر نظامی به بیش از ۱۵ هزار نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد که رژیم اشغالگر از همان ابتدا اهدافی بلندپروازانه را برای خود تعریف کرد اما امروز با وجود گذشت دو ماه از آغاز جنگ هنوز هیچ یک از اهداف این رژیم محقق نشده است. این در حالی است که مقاومت همچنان در میدان جنگ ابتکار عمل را در دست دارد و بیت حانون، بیت لاهیا و جحر الدیک – که نظامیان صهیونیستی از همان ابتدای جنگ آنها را اشغال کردند - صحنه درگیری های شدید هستند.

وی همچنین تصریح کرد که طرح کوچ اجباری از مهمترین اهداف رژیم صهیونیستی است اما ملت فلسطین با پایداری و ایستادگی خود، این طرح را خنثی کردند.

هیثم عبده گفت که بیش از ۸۰۰ هزار فلسطینی همچنان در خانه های خود در شمال غزه مانده اند کما اینکه رژیم صهیونیستی اذعان کرده که ادامه حضور غیر نظامیان در جبالیا، عملیات این رژیم را با اختلال رو به رو کرده است.

وی افزود: طرح کوچ اجباری اهالی غزه اولین بار نیست که اجرا می شود؛ چنین طرحی در سال ۱۹۵۷هم به همین روش اجرا شد. اما مقاومت فلسطین این بار این طرح را خنثی کرده است.

پربیننده ترین خبرها