گزارش خبرنگار العالم از جنایات صهیونیست ها در دیرالبلح

سه شنبه 14 آذر 1402 - 19:44

خبرنگار العالم اعلام کرد که اوضاع بیمارستان شهدای الاقصی پس از کشتار دسته جمعی در دیرالبلح بسیار خطرناک است و با تعداد زیادی مجروح بیش از ظرفیت خود مواجه است.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی خبرنگار العالم گزارش داد که هواپیماهای رژیم‌اشغالگر صهیونیست در حملات خود از مقادیر زیادی مواد منفجره استفاده کرده‌اند که بر اثر آن عده زیادی به شهادت رسیدند و اجساد تکه تکه شده تعدادی از آنان به بیمارستان منتقل شده است. همین طور ده ها نفر مجروح شدند که پس از چند ساعت به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی به شهادت رسیدند. مجروحان و حتی کودکان و نوجوانان بدون بیهوشی تحت عمل جراحی قرار می گیرند و نمی توانند درد را تحمل کنند و علاوه براین ده‌ها نفر نیز زیر آوار قراردارند.

وی اعلام کرد اشغالگران صهیونیست تلاش می کنند که به خان یونس نفوذ کنند اما با مقاومت فلسطین مواجه شده و بشدت با آنها درگیر شدند.

گردان های القسام و قدس هم با همه توان و استفاده از سلاح های سبک و خمپاره خودروهای متجاوزان را هدف قرارمی دهند و از فاصله صفر با نیروهای صهیونیست مقابله می کنند.

وی افزود: دیرالبلح به دلیل مسدود شدن جاده محاصره شده است و نمی توانتد مجروحان را به بیمارستان دیگری منتقل کند. ما شاهد صحنه های بی رحمانه و دلخراشی از افراد مجروح هستیم که به دلیل کمبود تجیهزات پزشکی و عدم معالجه درآغوش خانوده هایشان به شهادت می رسند.

اسراء البحیصی تصریح کرد که قدرت تخریب ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل حمایت های آمریکا و انگلیس بسیارزیاد است اما مقاومت فلسطین تا اخرین نفس مقاومت وایستادگی خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها