گزارشی از حملات مقاومت لبنان به مواضع ارتش صهیونیستی+ویدئو

پنج‌شنبه 16 آذر 1402 - 11:47

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد چندین موضع نظامیان رژیم اشغالگر را در نوار مرزی هدف قرار داده و شماری از صهیونیست ها را به هلاکت رساند یا زخمی کرده است.

العالم _ لبنان

به گزارش العالم،‌ از آغاز حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه بیش از دو ماه می گذرد و از آن زمان تا کنون حزب الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین در غزه به مقابله با این رژیم خاسته است. البته این رژیم به هیچ یک از اهدافی که در ابتدای جنگ غزه تعیین کرده بود، نرسیده و در این دو ماه نتوانسته است حتی یک اسیر را از طریق نیروی نظامی آزاد کند به این حال کشتار فلسطینیان غزه همچنان ادامه دارد.

با تداوم تجاوزات، کشتارهای وحشیانه زنان و کودکان و فاجعه انسانی در غزه، مقاومت اسلامی لبنان همچنان به هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیستی در مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی ادامه می دهد.

مقاومت لبنان از همان آغاز اعلام کرد که این اقدام در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه آنها است.

ستاد تبلیغات جنگ مقاومت لبنان صحنه‌هایی از هدف قرار دادن تعدادی از پایگاه‌های ارتش دشمن صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی منتشر کرده است.

این ستاد اعلام کرد که نیروهای مقاومت چندین موضع ارتش اسرائیل را در امتداد مرز با فلسطین اشغالی هدف قرار دادند، از جمله هدف قرار دادن تجمع سربازان دشمن اسرائیلی در منطقه تل شعر مقابل شهر عیتا الشعب، پایگاه حدب البستان با موشک های هدایت شونده، تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در کرم التفاح نزدیک پادگان میتات با سلاح های مناسب و همچنین تجمع نظامیان اشغالگر در پایگاه جل العلام.

مقاومت لبنان تاکید کرد که همه این حملات به تلفات مستقیم نظامیان دشمن اسرائیلی منجر شده است.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد که سایت نظامی الظهیره را با سلاح های مناسب و همچنین سایت رویسه القرن در مزارع لبنانی اشغال شده شبعا را با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و تلفاتی را به دشمن صهیونیست تحمیل کرده است.

مقاومت لبنان در همین حال با اعلام شهادت علی حسن الاتات ملقب به روح الله از منطقه حاره حریک اعلام کرد وی در راه آزادی قدس به شهادت رسید.

دشمن صهیونیستی در ادامه تجاوز ات خود، چندین منطقه مرزی و شهرک از جمله حومه شهرک ناقوره را در لبنان بمباران کرد.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر به نقل از وزیر جنگ این رژیم گفت که ارتش به دنبال دور کردن حزب الله به سمت پشت رودخانه لیطانی از طریق نهادهای بین المللی است و اگر چنین هدفی به دست نیاید، به ادعای وی، از طریق نظامی اقدام خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها