سربازان صهیونیست در حال قلیان کشیدن و در رویای خوردن چیپس در ساحل غزه! + ویدئو

سه شنبه 28 آذر 1402 - 19:27

انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی از سربازان رژیم اشغالگر درحال قلیان کشیدن درداخل یکی از منازل شهر جنین و مسخره کردن فلسطینیان بازداشت شده که چشمانشان بسته شده بود،‌ موجب خشم شدید کاربران شد.

العالم - فلسطین اشغالی

پایگاه " پال گراف " فلسطین ، ویدئویی را منتشر کرد که سربازان رژیم صهیونیستی را درحال قلیان کشیدن در منزل یک فلسطینی در جنین و تمسخر فلسطینی های بازداشت شده دراین خانه نشان می دهد.

این فیلم یکی از سربازان اشغالگر را درحال کشیدن قلیان نشان می دهد که می‌گوید: "من جنین را این‌ طور تصور نمی‌کردم. چه می‌توانم به شما بگویم؟ سپس با دستانش به گروهی از فلسطینیان چشم بسته اشاره می کند و می گوید: به آنها نشان دهید اینجا چه خبر است.

این ویدئو از بخشی از اقدامات تجاوزکارانه نظامیان اشغالگر را نشان می دهد که در آن، یکی از سربازان با تمسخر به دوربین نگاه می کند و می گوید : "من جنین را اینطور تصور نمی کردم. به شما چه بگویم؟ به آنها نشان دهید ما اینجا چه داریم. چه چیزی می خواهید؟ چیپس، دراز کشیدن در ساحل غزه..

این ویدئو همچنین دلیلی دیگری است بر این که فلسطینی های کرانه باختری هم مانند ساکنان غزه با سرکوب نظامیان اشغالگر روبرو هستند.

چند روز پیش از انتشار این ویدئو هم ویدئوی دیگری از یورش نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدی درجنین و بازداشت فلسطینی ها در داخل آن منتشر شده بود.

با وجود تاکید مستمر مقامات اسرائیلی بر اینکه هدف از حملات به باریکه غزه ، نابودی حماس است، حملات رژیم اسرائیل به شهرها و روستاهای کرانه باختری متوقف نشده است.

شهر جنین و اردوگاه آن صحنه خشن ترین حملات صهیونیست ها در کرانه باختری است و نیروهای این رژیم به بازداشت های شبانه در این اردوگاه ادامه می دهند.

شبکه‌های اجتماعی مملو از واکنش های کاربران به ویدئوی پخش شده از سربازان اشغالگر درجنین است.

یک کاربر به نام عبدالرحمن نوشت: «سوال می کنند که چرا جوانان تا این حد به آنها (نظامیان اسرائیلی) نفرت دارند. چه تعداد از این جوانان که مورد ظلم و ستم صهیونیست ها واقع شده اند ، به مقاومت خواهند پیوست؟»

کاربر دیگری به نام ناصر نوشت : مقاومت راه حل و سرنوشت است، رفاه نیست.

کاربر دیگری به نام محمد سامهوری گفت: صهیونیسم به غیرنظامیان زور بازو نشان می دهد اما در میدان جنگ واقعیت آنان نمایان می شود.

رژیم اشغالگر صهیونیستی 74 روز است که باریکه غزه را آماج حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است که این حملات تاکنون به شهادت حدود 19 هزار شهروند و مجروح شدن بیش از 52 هزار نفر دیگر منجر شده است که 70 درصد آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

پربیننده ترین خبرها