گزارش العالم از تظاهرات گسترده مردم یمن در حمایت از غزه+ویدئو

جمعه 8 دی 1402 - 22:24

تظاهرات گسترده مردمی با شعار "شما تنها نیستید" در محکومیت تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به غزه ، امروز در صنعا و دیگر استان های یمن برگزار شد و شرکت کنندگان اقدام اخیر امریکا برای حفاظت و دفاع از کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ را محکوم کردند.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار العالم در صنعا، تظاهرات گسترده مردمی به طور همزمان در صنعا و چند استان دیگر یمن – مثل جمعه های گذشته – در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه و در اعلام حمایت از عملیات مسلحانه نیروهای یمنی برگزار شد.

وی افزود: مردم در این تظاهرات شعار دادند "شما تنها نیستید" و "تا پیروزی در کنار شما هستیم" و "آمریکا نمی تواند ما را متوقف کند".

خبرنگار العالم در این گزارش خاطرنشان کرد که مردم در این تظاهرات حمایت خود را از این عملیات اعلام و تهدیدهای آمریکا علیه یمن را محکوم کرده و اعلام کردند که این تهدیدها باعث ترس و وحشت انها نخواهد شد.

تظاهرکنندگان یمنی در پایان بیانیه ای بدین مضمون صادر کردند:

"بر اهمیت ادامه راهپیمایی برای یاری فلسطین تاکید می کنیم.

عملیات قهرمانانه یگانهای موشکی، پهپادی و دریایی نیروهای مسلح مان که باعث شادی ما شد و عملیات قهرمانانه مستمر رزمندگان فلسطینی به ویژه در غزه و مقاومت در جنوب لبنان و عراق را تبریک می گوییم.

بر خواست ملت مان برای ادامه عملیات دریایی علیه کشتیهای دشمن صهیونیستی یا کشتیهایی که با این رژیم همکاری می کنند تا رفع محاصره غزه تاکید می کنیم.

مواضع کشورهای عربی که برای گشودن پل زمینی برای ارسال تدارکات به رژیم صهیونیستی تلاش می کنند را اوج خواری و خفت می دانیم.

مواضع آمریکا در این زمینه که از دشمن صهیونیستی توقف جنگ را خواستار نشده محکوم می کنیم و آن را مشارکت در جنایات صهیونیستی می دانیم.

سکوت رژیم های عربی اسلامی در قبال جنایت علیه مردم فلسطین را محکوم می کنیم.

از ملتهای عربی اسلامی و آزادیخواهان می‌خواهیم به راهپیمایی و تظاهرات ضداسرائیلی ادامه داده و کالاهای آمریکایی اسرائیلی را تحریم کنند".

پربیننده ترین خبرها