مخالفان سازش در مغرب: ترور العاروری جنایتی بزدلانه و نقطه عطف بزرگی است

مخالفان سازش در مغرب: ترور العاروری جنایتی بزدلانه و نقطه عطف بزرگی است
چهارشنبه 13 دی 1402 - 10:08

"دیده‌بان حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی‌سازی در مغرب" ترور "صالح العاروری" نائب رئیس جنبش مقاومت حماس در جریان حمله پهپادی رژیم اشغالگر به جنوب پایتخت لبنان را "جنایتی بزدلانه و نقطه عطف بزرگی" خواند.

العالم- مغرب

به گزارش العالم، "دیده‌بان حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی‌سازی در مغرب"، شامگاه سه‌شنبه در بیانیه‌ای، که در شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر کرد، گفت: رژیم صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه، که به سلسله جنایات آن طی چندین دهه تروریسم سیستماتیک علیه رهبران مقاومت فلسطین افزوده شد، صالح العاروری، رهبر بزرگ و شماری از همراهان او را در بیروت ترور کرد.

این دیده‌بان تسلیت عمیق خود را به ملت فلسطین و رهبران مقاومت حماس و تمام ملت‌های آزاده اعلام و تأکید کرد که شهادت رهبران مقاومت روحی تازه در شریان‌های خط مقاومت فلسطین می‌دمد.

از سوی دیگر، "جبهه حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی‌سازی" در مغرب اعلام کرد برای محکومیت تداوم تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه و تأکید بر شکستن محاصره نوار غزه و درخواست برای توقف عادی‌سازی، روز چهارشنبه ( امروز) در شهر دار البیضاء تظاهرات مردمی برگزار خواهد شد.

صالح العاروری نایب رئیس رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله سه‌شنبه شب (12 دی ماه) رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها