گزارشی از کشتار فلسطینیان غزه در 24 ساعت گذشته + فیلم

يکشنبه 17 دی 1402 - 17:33

بر اثر جنایت جدید رژیم اشغالگر اسرائیل در نود و سومین روز از حملات تجاوزکارانه به باریکه غزه ، دست کم ۶۰ فلسطینی از جمله شماری از کودکان به شهادت رسیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم ، نیروهای اشغالگر در نود و سومین روز از حملات تجاوزکارانه به غزه ، مناطق مختلف از باریکه غزه را آماج حملات هوایی و توپخانه ای قرار دادند و منازل شهروندان را با ایجاد کمربندهای آتش محاصره کردند.

بر اساس این گزارش ، شب گذشته پس از بمباران مناطق مختلف باریکه غزه و درگیری های مسلحانه ، ستون های دود از مرکز شهر خان یونس در غرب باریکه غزه به هوا برخاست و در حملات رژیم اشغالگر به این منطقه ده ها تن شهید و مجروح شدند.

بنابر این گزارش،‌ مناطق رفح ، خان یونس و دیر البلح نیز هدف حملات شدید جنگنده ها و تانک های اسرائیلی قرار گرفت و ۱۳ شهروند فلسطینی در حملات این رژیم به منزلی در دیر البلح و مدرسه ای در اردوگاه المغازی که آوارگان در آنجا پناه گرفته بودند، شهید شدند.

تصاویری که از خان یونس منتشر می شود، به وضوح نشان می دهد که بانک اهداف رژیم اشغالگر اسرائیل ، کودکان هستند.

در همین حال، در بمباران دو ساختمان که آوارگان در رفح به آن جا پناه برده بودند، چند فلسطینی شهید یا مجروح شدند.

جنگنده های رژیم اشغالگر همچنین منزلی را در محله الزهور در شمال شهر رفح و منزلی دیگر را در اردوگاه یبنا در جنوب این شهر بمباران کردند.

در بمباران منزلی در منطقه خربه العدس در شمال شهر رفح نیز چند فلسطینی زخمی شدند.

در همین ارتباط، منابع فلسطینی از شهادت دست کم ۲۰ فلسطینی در حمله نیروهای اشغالگر به الفالوجه در اردوگاه جبالیا در شمال باریکه غزه در شب گذشته ، خبر دادند.

در حملات رژیم اشغالگر به شهرها و اردوگاه های واقع در مرکز و جنوب باریکه غزه که از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، نیز ۴۰ فلسطینی شهید شدند.

هیچ منطقه امنی در باریکه غزه وجود ندارد و رژیم اشغالگر خون غیرنظامیان را در غزه مباح می داند و آن ها را در مناطق مختلف این منطقه تحت محاصره، هدف قرار می دهد و این حملات در سایه سکوت رعب آور جهانیان روی می دهد.

دفتر اطلاع رسانی دولت در باریکه غزه اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی و ناپدیدشدگان به 22835 نفر رسیده که شمار زیادی از آنان را کودکان تشکیل می دهند.

طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی دولت در باریکه غزه ارتش رژیم اشغالگر در حملات خود به این منطقه ، ۶۹ هزار واحد مسکونی را به طور کامل تخریب کرده و ۲۹۰ هزار واحد مسکونی نیز به طور جزئی آسیب دیده اند.

پربیننده ترین خبرها