اعتراف رژیم صهیونیستی به خسارات پایگاه میرون در حمله حزب الله

يکشنبه 17 دی 1402 - 22:41

رژیم صهیونیستی یک روز پس از حملات گسترده موشکی حزب الله لبنان به پایگاه راهبردی کنترل هوایی این رژیم اعتراف کرد که در این حملات این پایگاه دچار خسارت شده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که مسوولان اسراییلی به وارد آمدن خسارت به پایگاه مديريت، مراقبت و كنترل هوایی میرون در شمال فلسطین اشغالی بر اثر حملات موشکی حزب الله اذعان کرده اند.

این شبکه صهیونیستی خاطرنشان کرد که ارتش تحقیقاتی را در مورد این حادثه آغاز کرده تا ببیند چگونه می‌توان چنین حملاتی را کاهش داد و مانع از وارد آمدن خسارت و تلفات شد.

در همین حال، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که موشک‌های حزب الله خسارات سنگینی به پایگاه میرون وارد کرده است.
بنابر این گزارش، مقاومت اسلامی لبنان دیروز (شنبه) پایگاه میرون رژیم صهیونیستی را به عنوان بخشی از واکنش اولیه به جنایت ترور صالح العاروری رهبر ارشد حماس و برادرانش با 62 فروند انواع موشک هدف قرار داد.
این پايگاه تنها مركز مديريت، مراقبت و كنترل هوايي در شمال سرزمین های اشغالی محسوب مي شود و جايگزين عمده اي براي آن وجود ندارد.

پایگاه میرون یکی از دو پایگاه اصلی رژیم صهیونیستی است، این پایگاه در شمال و پایگاه میتزپه رامون نیز دومین پایگاه اصلی این رژیم در جنوب قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها