عبدالملک الحوثی: هرگونه تجاوز آمریکایی هرگز بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

عبدالملک الحوثی: هرگونه تجاوز آمریکایی هرگز بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
پنج‌شنبه 21 دی 1402 - 19:11

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه هرگز تجاوز آمریکا را بی‌‌پاسخ باقی نخواهیم گذاشت، تاکید کرد: پاسخ ما به تجاوزات آمریکا، در سطح عملیات اخیر که طی آن بیش از 24 پهپاد پرتاب شد و چندین موشک شلیک شد، نخواهد بود؛ بلکه بزرگتر و عظیم‌تر خواهد بود.

العالم - یمن

رهبر انصاراالله یمن در سخنرانی امروز خود گفت: صهیونیست ها می کوشند تا اینگونه وانمود کنند که تمام این حوادث به 7 اکتبر بازمی گردد تا حماس مقصر شناخته شود حال آنکه مظلومیت مردم فلسطین از چندین دهه تاکنون ادامه دارد.

عبدالملک الحوثی اعلام کرد که امت ما وظیفه انسانی و اخلاقی و ایمانی نسبت به جنایات هولناک صهیونیست ها علیه ملت فلسطین دارد.

وی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی بر ادامه دادن به جرم و جنایت در حق ملت فلسطین اصرار دارد و آمریکایی ها با وقاحت تمام با آتش بس مخالفت می کنند و بمب و مهمات و پول در اختیار صهیونیست ها قرار می دهند.

الحوثی ادامه داد که من از مردم مصر می خواهم که به مسئولیت اخلاقی، اسلامی و انسانی خود در تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی عمل کنند و هچنین از امت اسلامی می خواهم به ندای زنان و کودکان فلسطین گوش فرا دهند. دریچه قلب خود را بگشایند و بر اساس وجدان خود با آنها برخورد کنند و به وظایف خود در قبال آنها عمل کنند.

هرگونه تجاوز آمریکایی هیچ گاه بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: هرگز تجاوز آمریکا را بی‌‌پاسخ باقی نخواهیم گذاشت. پاسخ ما به تجاوزات آمریکا، در سطح عملیات اخیر که طی آن بیش از 24 پهپاد پرتاب شد و چندین موشک شلیک شد، نخواهد بود؛ بلکه بزرگتر و عظیم‌تر خواهد بود.

وی افزود: موضع آمریکا و انگلیس برای تامین امنیت کشتی های اسرائیلی و یا کشتی های مرتبط با رژیم اسرائیل به منظور ادامه دادن این رژیم به جنایاتش در غزه، هیچگاه ما را از انجام وظایف خود در قبال فلسطین بازنخواهد داشت.

الحوثی گفت: موضع یمنی ها در جلوگیری از عبور کشتی های مرتبط با رژیم اسرائیل از دریای سرخ و هدف قرار دادن آنها، اقدامی بسیار تاثیرگذار بوده است و خسارات زیادی به اقتصاد دشمن وارد کرده است.

وی ادامه داد: حمله آمریکا به نیروی دریایی یمنی نشان دهنده تأثیر موضع ما بر دشمن اسرائیلی و همچنین بر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها است.

رهبر انصارلله یمن تاکید کرد صبر ما طولانی است و مردم ما بر موضع خود ثابت و استوار هستند و بازنده کسی است که خود را در حمله به مردم ما برای خدمت به "اسرائیل" دخیل می کند. حتی اگر رویارویی مستقیم باشد، آماده انجام آنچه لازم است هستیم و با جسارت تمام می جنگیم.

پربیننده ترین خبرها