گزارش العالم از تداوم جنایتگری رژیم صهیونیستی وشهادت شمار دیگری از فلسطینیان+فیلم

چهارشنبه 27 دی 1402 - 14:58

صبح امروز (چهارشنبه) ۳ فلسطینی در حمله پهپادهای رژیم صهیونیستی به یک خودرو نزدیک اردوگاه بلاطه در شرق نابلس به شهادت رسیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در گزارشی از نابلس در کرانه باختری فلسطین، خاطرنشان کرد، یک پهپاد خودرویی را نزدیک دو راهی بردی در اطراف اردوگاه بلاطه هدف قرار دادند.

منابع آگاه گفتند نظامیان رژیم صهیونیستی این خودرو را با جیپ های نظامی محاصره کرده و مانع نزدیک شدن تیم امداد پزشکی به آن شدند. آنها به سمت تیم هلال احمر هم تیراندازی کردند.

شاهدان عینی گفتند نظامیان صهیونیست پیکر دو جوان را از این خودرو ربوده و با خود بردند.

نظامیان صهیونیستی همچنین صبح امروز با بلدوزر و خودروهای نظامی به اردوگاه بلاطه حمله کرده و به منازل شهروندان یورش بردند همچنین خیابان ها را تخریب کردند.

صهیونیستها همچنین با بیش از ۳۰ دستگاه خودرو به نابلس حمله و اردوگاه مذکور را محاصره کردند. همزمان جنگنده ها و پهپادهای رژیم بر فراز این منطقه گشت زنی کردند.

در حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به خان یونس در جنوب غزه نیز دست کم ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی دیگر مجروح شدند. به این ترتیب آمار شهدای این استان از صبح امروز به ۲۳ نفر رسید. این در حالی است که درگیری های شدیدی صبح امروز بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر که در حال حرکت به سمت بیمارستان ناصر بودند، رخ داد.

پربیننده ترین خبرها