جنایت هولناک نظامیان صهیونیستی در شب خونین خان یونس +فیلم

دوشنبه 2 بهمن 1402 - 09:57

ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را علیه شهروندان فلسطینی در شهر خان یونس در جنوب غزه مرتکب شد. همزمان نظامیان این رژیم سعی کردند از راه زمینی وارد این منطقه شوند اما با مقاومت سرسختانه نیروهای مقاومت مواجه شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، در حمله جنگنده های این رژیم به خان یونس در غزه، ۱۲ نفر از جمله ۳ کودک و یک زن به شهادت رسیدند و ده ها نفر مجروح شدند. به گفته منابع فلسطینی این حمله شدیدترین حمله به خان یونس از ابتدای جنگ است.

خان یونس از بامداد امروز (دوشنبه) صحنه درگیری های شدیدی بین ارتش رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت در محورهای مختلف از جمله اطراف بیمارستان ناصر در غرب این شهر است.

در همین حال گردان های قسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک دستگاه تانک مرکاوای اسرائیلی را با راکت یاسین ۱۰۵ در غرب خان یونس هدف قرار داده است.

هلال احمر فلسطین هم اعلام کرد رژیم اشغالگر در اطراف بیمارستان الامل در خان یونس کمربند آتش ایجاد کرده است.

خبرگزاری فلسطینی وفا با اشاره به تشدید روند حملات جنگنده ها و توپخانه های رژیم اشغالگر به مناطق جنوبی و غربی بیمارستان خان یونس اعلام کرد جنگنده های این رژیم یک آپارتمان مسکونی را در ساختمانی در محله النمساوی در کنار بیمارستان ناصر در غرب خان یونس هدف قرار دادند. این حمله باعث بروز آتش سوزی در این ساختمان شد.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه در صد و هشتمین روز پیاپی ادامه دارد و نظامیان صهیونیست منازل مسکونی و کادرهای درمان و خبرنگاران را همچنان هدف قرار می دهد.

پربیننده ترین خبرها