هشدار القسام به خانواده‌های اسرای اسرائیلی درباره ادامه جنگ‌افروزی تل‌آویو

هشدار القسام به خانواده‌های اسرای اسرائیلی درباره ادامه جنگ‌افروزی تل‌آویو
يکشنبه 8 بهمن 1402 - 09:53

گردانهای عزالدین القسام که شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار پیامی خطاب به خانواده‌های اسرای اسرائیلی، نسبت به ادامه سیاست جنگ‌طلبی کابینه این رژیم هشدار داد.

العالم - فلسطین اشغالی

گردانهای عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) پیام ویدئوی دیگری خطاب به خانواده‌های اسرای اسرائیلی در بند خود منتشر کرد.

در این پیام، خطاب به این خانواده‌ها آمده است: کابینه‌تان به شما دروغ می‌گوید. اگر نتانیاهو به جنگ ادامه دهد، آماده این خبر باشد».

پیام القسام

خبر مد نظر القسام، کشه شدن همه اسرای اسرائیلی در بند خود است. القسام همچنین شب گذشته پیامی از سربازان زن اسرائیلی منتشر کرد که اسیر شده‌اند.

در این پیام هم اسرا گفتند: «تمام مدت زیر آتش حملات و بمباران‌ها زندگی می‌کنیم؛ از هر جا به جای دیگر در حال فراریم و بارها نزدیک بود ما را بکشید»،

یک سرباز اسرائیلی دیگر در این پیام ارتش اسرائیل را به «قتل دوستانش» متهم کرده و خطاب به اسرائیلی‌ها گفت «به خیابان بیایید؛ ما به اندازه کافی تا به اینجا جنگ را باخته‌ایم».

این ویدئو در حالی منتشر شد که روند اعتراضات خانواده‌های اسرای اسرائیلی از هفتادمین روز جنگ علیه غزه، شدت بیشتری گرفته و مخالفان ادامه جنگ، چندین بار در میدان کاپلان مرکز تل‌آویو تجمع کرده و یا در مقابل مقر وزارت جنگ اسرائیل دست به تظاهرات زده‌اند.

با گذشت ۱۱۳ روز از جنگ علیه غزه بدون دست‌یابی تل‌آویو به اهداف اعلامی، اعتراضات اسرائیلی‌ها به مقابل خانه نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو رسیده و حالا آن‌ها با صدایی بلندتر خواستار بازگشت اسرای خود هستند؛ به ویژه در شرایطی که بمباران و عملیات نظامی زمینی اسرائیل منجر به کشته‌شدن تعدادی از اسرای صهیونیست شده است.

پربیننده ترین خبرها