ویدیویی از اسرای زن «اسرائیلی» در اسارت قسام.. «وقت رو به اتمام است»!

جمعه 6 بهمن 1402 - 21:31

گردان شهید عز الدین قسام امروز جمعه ویدیویی به عنوان "وقت رو به اتمام است" از 3 اسیر زن «اسرائیلی» در اکانت رسمی خود در تلگرام منتشر کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

در این ویدیو که گردان قسام آن را 5 روز قبل فیلمبرداری کرده است زنان «اسرائیلی» کابینه این رژیم را مورد ملامت قرار داده اند زیرا اجازه داده است که آنها بیش از 100 روز در اسارت بمانند و زندگی شان در تمام مدت در معرض خطر باشد.

آنها از این رژیم خواسته اند جنگ را متوقف کرده و آنها را تا زنده اند به خانه برگرداند. آنها همچنین از خانواده و خویشاوندان خود خواسته اند برای اعتراض به خیابان بریزند و کابینه این رژیم را مجبور کنند به وظایفش عمل کند.

کارینا، سرباز 19 ساله اسرائیلی که از پایگاه "ناحل عوز" اسیر شده است گفته است: ما از 107 روز پیش در اینجا هستیم چون کسانی که باید مرا برگردانند به من پشت کرده اند."

وی گفت که از مرگ می ترسد و در تمام مدت زیر آتش و بمباران است و شبها نمی خوابد. وی گفته است: "از دولت خودم بیشتر از حماس می ترسم".

وی نتانیاهو و وزرای کابینه اش را متهم کرده است که آزادی اسرا را در اولویت قرار نداده اند و همچنان سربازان اسرائیلی را به قتلگاه غزه می فرستند.

دانییل جلبوع، دیگر سرباز 19 ساله اسرائیلی – که او هم از پایگاه ناحال عوز به اسارت گرفته شده است – گفت: "همیشه از مردن می ترسم. شما بالاخره مرا در یکی از بمباران هایتان می کشید".

وی افزود: "چرا من به عنوان یک سرباز همه چیزم را به خاطر دولت از دست بدهم و در یک پست خطرناک در اطراف غزه خدمت کنم اما شما مرا دور بیندازید و پشتم را خالی کنید".

"دورون" از اهالی شهرک "کفار عزه" گفت: "میترسم کشته شوم. همیشه صدای بمباران و توپخانه می شنوم ومجبورم زیر آتش از این سو به آن سو فرار کنم".

وی افزود: "با دوستانم یوتام، سامر و الون به مدت چند هفته زندگی کردم. آنها زیر آتش «اسرائیل» کشته شدند. آنها دوستانم بودند".

پربیننده ترین خبرها