گزارش العالم از آخرین حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

پنج‌شنبه 12 بهمن 1402 - 22:17

خبرنگار العالم در نابلس گزارش داد که نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه دو جوان فلسطینی اهل روستای سالم در شرق نابلس را دستگیر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

«شادیه بنی شمسه» خبرنگار العالم در نابلس با اشاره به اینکه نظامیان اشغالگر با استقرار در خیابان‌ها و محله‌های روستا، به چند منزل یورش برده و آن را تفتیش کردند. پیشتر یک نیروی پیاده نظام اسرائیلی از سمت شرق و همزمان نیروهای پیاده دیگر از سمت جنوب روستا را محاصره کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی شبانه به سراسر کرانه باختری از جمله طوباس، قلقیلیه و بیت لحم حمله کردند و نیز به چندین خانه یورش بردند و در یک بازه زمانی چند ساعته با مقاومت فلسطینی‌ها مواجه شدند. انبوه نظامیان صهیونیستی با پشتیبانی حدود 40 خودروی نظامی به محور جنوبی طوباس در شمال کرانه باختری حمله کردند و در میان درگیری‌های شدید با رزمندگان مقاومت، به منازل فلسطینیان یورش بردند.

نظامیان اشغالگر همچنین به بیت فجار در جنوب بیت لحم یورش بردند و با گلوله‌های جنگی و گاز اشک آور مستقیما به سوی فلسطینی‌ها شلیک کردند و در میان درگیری با رزمندگان مقاومت به گشت‌زنی در این شهر پرداختند.

پربیننده ترین خبرها