حماس: از بررسی هر طرحی برای توقف تجاوزات استقبال می کنیم / نتانیاهو راهی جز تسلیم شدن در برابر خواسته های مقاومت ندارد

حماس: از بررسی هر طرحی برای توقف تجاوزات استقبال می کنیم / نتانیاهو راهی جز تسلیم شدن در برابر خواسته های مقاومت ندارد
شنبه 14 بهمن 1402 - 21:01

عضو برجسته حماس با اعلام این که از بررسی هر طرحی برای توقف تجاوزات استقبال می کنیم گفت: نتانیاهوی جنایتکار و فرماندهان جنگ طلبش به رغم سیاست دروغگویی شان نتوانستند هیچیک از اهداف فاشیستی خود را محقق کنند لذا راهی جز تسلیم شدن در برابر خواسته های مقاومت ندارند.

العالم ـ فلسطین

اسامه حمدان از رهبران سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس) در لبنان، طی سخنانی که به طور مستقیم از شبکه خبری العالم نیز پخش شد، اظهار داشت: 120 روز از تجاوز به غزه می گذرد اما مردم عظیم و مقاومت قهرمان ما فوق العاده ترین حماسه ها و قهرمانی ها را آفریدند.

وی تاکید کرد که از بررسی هر طرحی برای توقف این تجاوز ددمنشانه استقبال می کند.

حمدان گفت: پیشنهاد پاریس باید مبتنی بر پایان جنگ، عقب نشینی نیروهای صهیونیست، رفع محاصره غزه، تامین مسکن برای آوارگان فلسطینی و بازسازی باشد.

وی خاطرنشان کرد، هر مذاکره ای درباره مبادله اسرا باید شامل پایان رنج های مردم غزه باشد.

حمدان با بیان این که حماس در تماس مستمر با نیروهای مقاومت فلسطین است، تصریح کرد، ما نسبت به فداکاری مردم فلسطین وفادار و خدمتگزار به آرمانهای این مردم باقی خواهیم ماند.

وی گفت: نتانیاهوی جنایتکار و فرماندهان جنگ طلبش به سیاست دروغگویی ادامه می دهند اما به رغم آن نتوانستند هیچیک از اهداف فاشیستی خود را محقق کنند لذا راهی جز تسلیم شدن در برابر خواسته های مقاومت ندارند.

عضو برجسته حماس تصریح کرد،با توجه به بدتر شدن اوضاع انسانی مصیبت بار غزه بر اثر سیاست دشمن در زمینه گرسنه نگه داشتن مردم، دنیا باید به این جنایت پایان دهد.

وی از سازمانهای اسلامی و عربی تشکیل هیات های رسمی برای رفع محاصره غزه را خواستار شد.

حمدان همچنین گفت: اتهامات علیه آنروا و توقف تامین مالی آن اقدامی غیرمسئولانه برای وارد آوردن فشار بر مردم غزه است.

محکومیت حملات آمریکا به عرق و سوریه

عضو برجسته سیاسی جنبش حماس در لبنان افزود: هنگامی که دشمن آمریکایی ـ انگلیسی به تجاوز به یمن ادامه می دهد آمریکا حمله جدیدی را علیه سوریه و عراق انجام داد تا منطقه را به طرف تنش و درگیری سوق دهد.

وی با بیان این که تجاوزگری آمریکا به برادرانمان در یمن، سوریه و عراق را به شدت محکوم می کنیم، خاطرنشان کرد، تجاوزات آمریکایی باعث تعمیق بی ثباتی در منطقه می شود.

حمدان از تمام نیروهای امت و آزادیخواهان شرکت در نبرد قدس را خواستار شد و گفت: از رهبران و ملتهای امت و آزادیخواهان جهان می خواهیم تمام توانمندی های خود را برای یاری قدس و اقصی بسیج کنند.

پربیننده ترین خبرها